Kurs Pilates

8 spotkań w kameralnej grupie, 23.01-15.02

Dla wszystkich początkujących i zainteresowanych zajęciami Pilates przygotowałyśmy 8-godzinny kurs, który od A do Z nauczy na czym polegają ćwiczenia, jak ustawić odpowiednią pozycję do ćwiczeń, na czym polega praca z oddechem oraz jak wzmocnić mięśnie postawne.

Kurs przeznaczony jest dla wszystkich:

– początkujących, który dopiero zaczynają przygodę z pilatesem,

– uczęszczających długo, ale chcących jeszcze efektywniej pracować z ciałem,

– osób pragnących poprawić postawę ciała, mających problemy z kręgosłupem.

Na zajęciach zajmiemy się tematyką:

1. Prawidłowa postawa w Pilates

Podczas zajęć dowiesz się jak ustawiać prawidłową postawę nie tylko w pozycji stojącej ale także w siadzie, leżeniu oraz podporze. Na zajęciach nauczysz się także, jak umiejętności zdobyte na zajęciach przenieść poza salę fitness, aby utrzymać pozytywne efekty treningu.

2. Oddech podczas ćwiczeń i wszystko staje się jasne

Ten temat jest odpowiedzią na częste pytania początkujących ćwiczących. Na zajęciach zostanie wytłumaczona rola oddechu w danym ćwiczeniu, poznasz także różne techniki oddechowe i dowiesz się jakie ćwiczenia oddechowe warto wykonywać na co dzień.

3. Dno miednicy jako element naszego Centrum

Na tych zajęciach skupimy się na nauce prawidłowej pracy z wykorzystaniem dna miednicy, które oprócz mięśni grzbietu, mięśni brzucha i przepony oddechowej należą do pilatesowego centrum. Oprócz ćwiczeń Pilates poznasz kilka dodatkowych ćwiczeń umożliwiających profilaktyczny trening dna miednicy w domu oraz zdobędziesz wiedzę, jak na co dzień zapobiegać dysfunkcjom dna miednicy.

4. Mięśnie grzbietu i bezpieczny kręgosłup podczas ćwiczeń Pilates

Podczas zajęć nauczysz się ćwiczeń wpływających nie tylko na mobilizację kręgosłupa, ale także na zwiększenie siły mięśni odpowiadających za prawidłową postawę. Dowiesz się, które ruchy warto wykonywać codziennie, aby uniknąć bólu.

5. Mięśnie brzucha w treningu Pilates

Na zajęciach nauczysz się czym jest napięcie mięśni głębokich brzucha oraz jak wykorzystać je podczas ćwiczeń i poza salą fitness, a także jak skutecznie połączyć tę umiejętność z wcześniej poznanymi elementami metody. Będzie to podsumowanie dotychczasowych zajęć.

6. Elastyczność jako kolejny krok w drodze po zdrowe ciało

Podczas zajęć skoncentrujemy się nie tylko na wzmacnianiu naszego ciała ale także na poprawie jego elastyczności. Poznasz ćwiczenia, dzięki którymi poprawisz swoją technikę Pilates oraz jakość swojego życia.

7. Równowaga w nowym wymiarze

Na tych zajęciach podsumujemy wszystkie wcześniejsze tematy, wykonując płynną lekcję Pilates, wprowadzając utrudnienie w postaci niestabilnego podłoża oraz zmniejszenia punktów podparcia. Będziesz mieć możliwość sprawdzenia czego nauczyłaś się dotychczas podczas kursu.

8. Przygotowanie do wyższego poziomu

Na tych zajęciach poznasz modyfikacje ćwiczeń, które przygotują Cię do przejścia na wyższy poziom zaawansowania. Przetrenujemy także wszystkie pozostałe lekcje.

Zapraszamy na 8 spotkań w kameralnej grupie 6 osób od 23.01 do 15.02

Prowadzenie: Dominika Lalik

Kiedy:

środy 20:15 oraz piątki 18:00

LaLoba Care & Activity, ul. Dauna 113

Cena: 160 zł/ mc

(możliwość odrobienie 2 zajęć na regularnych zajęciach z grafiku)

wymagana wpłata zaliczki 80 zł min 2 tyg przed kursem ( gwarancja rezerwacji miejsca ) – max ilość na zajęciach to 6 osób

Wpłaty należy dokonać w recepcji lub na konto: 44 1950 0001 2006 0007 8337 0001

Prowadząca

Dominika Lalik

Mgr fizjoterapii, instruktorka fitness i Pilates oraz trenerka personalna. Specjalizuje się w rehabilitacji uroginekologicznej oraz treningach medycznych.

Data

od 23.01:

środy 20:15

piątki 18:00

Miejsce

LaLoba Care&Activity
Dauna 113, Krakow

Cena

160,-

Organizator

LaLoba Care&Activity

Kontakt i rezerwacje

tel. 570 577 677
recepcja@laloba.pl

Zarezerwuj miejsce

LaLoba Dauna 113 Najbliższe godziny

LaLoba Beskidzka 30C Najbliższe godziny

Zajęcia dla dzieci w Lalobie Najbliższe godziny