Kobiety pracujące w LaLoba Care&Activity, przedszkolach LaLoba i w Centrum Rozwoju Dziecka to znakomite profesjonalistki, ale też przede wszystkim pasjonatki. Dobraliśmy dla Was doświadczoną kadrę specjalistek, terapeutek, nauczycielek i instruktorek, dla których praca razem w „LaLobie” to nie tylko praca, to pasja i sposób na życie.

Paulina Damek
Paulina DamekKoordynatorka Centrum Rozwoju Dziecka / Pedagożka dziecięca
Ogromne zamiłowanie do dzieci spowodowało ukierunkowanie jej rozwoju. Prowadzi zajęcia ruchowe i edukacyjne dla dzieci w różnym wieku. Uważa, że poprzez ruch rozwijamy dużą emocjonalność i wrażliwość dziecka na bodźce zewnętrzne, wpływając jednocześnie na lepszy rozwój umysłowy. Jej największą pasją są taniec, podrożę i fotografia.
Mariola Gniwek
Mariola GniwekNauczycielka
Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej z edukacją włączającą. Wrażliwość, cierpliwość i empatia to cechy, którymi kieruje się na co dzień. Zamiłowanie do pracy z najmłodszymi i chęć towarzyszenia w ich rozwoju, sprawia że praca jest jej pasją oraz daje ogromną satysfakcję. Prywatnie żona i mama dwójki dzieci. Uwielbia aktywnie spędzać czas wolny z najbliższymi.
Magdalena Kita
Magdalena KitaTerapeutka integracji sensorycznej / Pedagożka / Terapeutka ręki
Absolwentka Terapii Zajęciowej na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja sensoryczna. Posiada certyfikat terapeuty integracji sensorycznej uprawniający do diagnozy i terapii. Ukończyła dwustopniowy kurs terapii ręki SMART HAND MODEL pozwalający na diagnozę i terapię ręki u dzieci. Posiada przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczycielskiej. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała już w trakcie studiów pracując jako opiekun w żłobku i innych placówkach wychowawczych Od wielu lat pracuje w Lalobie jako terapeuta i diagnostka, współpracuje także z Niepubliczną Poradnią Psychologiczno-Pedagogicznej Centrum Terapii Promitis.
Aleksandra Kitza
Aleksandra KitzaPedagożka specjalna / Nauczycielka
Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, romanistyki oraz studiów podyplomowych z pedagogiki specjalnej. Nauczycielka z pasją i artystyczną duszą, pracująca w zawodzie od ponad 10 lat. Entuzjastka Rodzicielstwa Bliskości, dbająca o to, aby dzieci czuły się bezpieczne, ważne, kochane i zaopiekowane. Mama dwóch maluchów.
Izabella Mastalerz
Izabella MastalerzPomoc nauczyciela (w trakcie studiów pedagogicznych)
Studentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. W trakcie swojej edukacji zdobywa wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wspierania rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym. Jej zamiłowanie do prac graficznych i plastycznych pozwala na tworzenie inspirujących i kreatywnych zajęć, które rozwijają wyobraźnię najmłodszych. W relacjach z dziećmi stawia na równość i szacunek, traktując każdego małego człowieka jako kompetentną jednostkę. Jej celem jest, aby każde dziecko czuło się zrozumiane i ważne oraz rozwijało umiejętności samodzielnego myślenia i zrozumienia otaczającego świata.
Karolina Motyka
Karolina MotykaNeurologopedka
Absolwentka Neurologopedii z elementami tyflologopedii na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja FryczaModrzewskiego, magister Logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Filolog Polski oraz Terapeuta Ręki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała już w trakcie studiów tak, aby łączyć wiedzę teoretyczną z praktyką, która pozwalała jej pogłębić poznawane tematy. Stale podnosi swoje umiejętności zarówno w pracy zawodowej, jak i podczas szkoleń oraz kursów. Kieruje się dobrem dziecka, jego potrzebami, dostrzeganiem predyspozycji, a także indywidulanym podejściem, biorąc pod uwagę jego wiek oraz możliwości. Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, zbudowanie pozytywnej relacji, cierpliwość oraz wytrwałość jest podstawą w jej pracy terapeutycznej z małym pacjentem.
Roksana Pajor
Roksana PajorPedagożka specjalna / Terapeutka integracji sensorycznej
Z wykształcenia terapeutka zajęciowa, oligofrenopedagog oraz terapeutka integracji sensorycznej. Cierpliwość empatia i zaufanie są dla niej szczególnie ważne w pracy dziećmi. Każdego dnia stara się je wspierać w samodzielności, pokonywaniu trudności oraz dostrzegać ich mocne strony. Praca z dziećmi daje jej dużo radości i satysfakcji. Prywatnie miłośniczka treningów siłowych, dobrych seriali i książek. Artystycznie spełnia się śledząc trendy makijażowe i hobbistycznie tworzy makijaże.
Ewa Tisończyk
Ewa TisończykDyrektorka pedagogiczna
Ukończyła polonistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim i wychowanie przedszkolne na Akademii Ignatianum. Jest też dyplomowanym nauczycielem tańca i certyfikowanym instruktorem masażu Shantala. Wiedzę teoretyczną z zakresu wychowania zbierała na licznych kursach z zakresu zabawy, twórczości i terapii przez sztukę, np. z Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne czy metody wychowania muzycznego Carla Orffa. Najważniejsze jest dla niej podczas zajęć dobro maluszka, jego rozwój, bezpieczeństwo i radość.
Urszula Woźniczka
Urszula WoźniczkaPsycholożka dziecięca / Pedagożka / Certyfikowana Trenerka Umiejętności Społecznych
Ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim, realizując profil: „Rodzina i kształcenie”. Jest również certyfikowanym trenerem TUS. Od 13 roku życia zbierała doświadczenia w pracy z dziećmi w rozmaitych placówkach edukacyjnych i wychowawczych, najpierw jako wolontariuszka, potem realizując staże i rozpoczynając pracę zawodową. Uwielbienie dzieci, radość płynąca z relacji z nimi oraz przeświadczenie o niezwykłym znaczeniu pierwszych lat życia dla rozwoju człowieka określiły, czym chce się zajmować, oraz ciągle motywują ją do pogłębiania swojej wiedzy. Ukończyła szkolenia i kursy dotyczące m.in. roli empatii w relacjach z dziećmi, regulacji dziecięcych emocji w oparciu o NVC, twórczej edukacji w pracy psychologa i pedagoga, a także bajkoterapii oraz terapii zabawą. Prywatnie pasjonatka wędrówek na łonie natury, miłośniczka książek, gier planszowych oraz muzyki.
Paulina Wójcik
Paulina WójcikPedagożka specjalna / logopedka
Ukończyła terapię zajęciową, pedagogikę opiekuńczą, oligofrenopedagogikę oraz logopedię.
W swojej pracy stara się przede wszystkim  podążać za dzieckiem dając mu jednocześnie poczucie bezpieczeństwa, akceptacji oraz możliwość wszechstronnego rozwoju.
Uważa, że praca z dziećmi to nie tylko obowiązki, ale także wiele radości i satysfakcji. To możliwość wpływania na ich rozwój i kształtowania wartości oraz obserwowania, jak stają się samodzielnymi, twórczymi i odpowiedzialnymi jednostkami. 
Anna Ficek
Anna FicekFizjoterapeutka pediatryczna
Jestem fizjoterapeutką dziecięcą, absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (studia magisterskie) oraz Collegium Medicum UJ (studia licencjackie). Pracuję z niemowlętami i dziećmi w każdym wieku, także z młodzieżą i młodymi dorosłymi. Uwielbiam ludzi, a szczególnie kocham wszystkie dzieci. Przyczynianie się do ich szczęśliwego i zdrowego dzieciństwa jest moim powołaniem i pasją. Sama będąc matką, rozumiem potrzeby rodziców i wiem, jak wielkim skarbem jest prawidłowy rozwój ich dziecka. Wykorzystuję różne metody z zakresu fizjoterapii dzieci, dostosowując je do potrzeb pacjentów, m.in. rozwojową nerwowo – mięśniową stymulację, terapię manualną, elementy integracji sensorycznej, trójpłaszczyznową terapię manualną stóp, kinesiotaping. Bardzo cenię interdyscyplinarne i holistyczne podejście do opieki nad małym pacjentem. Punktem wyjściowym terapii jest dla mnie zawsze wsłuchanie i wpatrzenie się w potrzeby dziecka, a głównym celem pomoc w spełnianiu jego marzeń.
Agnieszka Petrów
Agnieszka PetrówBiotechnolożka / Dietetyczka kliniczna / Terapeutka karmienia
z wykształcenia biotechnolog, terapeuta integracji sensorycznej (edukacja ukończona w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie). Od 2023 certyfikowany terapeuta integracji bilateralnej, którą wykorzystuję również podczas terapii integracji sensorycznej. Holistyczne spojrzenie na pacjenta, umożliwia pełną diagnozę, a co za tym idzie lepsze planowanie, bo przecież wszyscy różnimy się od siebie nawzajem, każda osoba jest inna, niepowtarzalna. Dialog oznacza, że przez cały czas dopasowujemy się do drugiego człowieka, co nie zawsze jest łatwe dla terapeuty. J. Korczak twierdził „Dziecko ma prawo być sobą. Ma prawo do popełniania błędów. Ma prawo do posiadania własnego zdania. Ma prawo do szacunku. Nie ma dzieci – są ludzie.” Te słowa są inspiracją do pracy Pani Agnieszki. Z zamiłowania dietetyk i dietetyk kliniczny (ukończone studia podyplomowe na UJ oraz Krakowskiej Wyższej Szkole Promocji Zdrowia), terapeutka karmienia (szkolenia „Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej”, „Żywienie dzieci, neofobia, wybiórczość pokarmowa, awersje pokarmowe, ARFID”, „Neofobia pokarmowa i ARFID – podobieństwa i różnice”).