Kobiety pracujące w LaLoba Care&Activity, przedszkolach LaLoba i w Centrum Rozwoju Dziecka to znakomite profesjonalistki, ale też przede wszystkim pasjonatki. Dobraliśmy dla Was doświadczoną kadrę specjalistek, terapeutek, nauczycielek i instruktorek, dla których praca razem w „LaLobie” to nie tylko praca, to pasja i sposób na życie.
Paulina DamekKoordynatorka Centrum Rozwoju Dziecka / Pedagożka dziecięca
Ogromne zamiłowanie do dzieci spowodowało ukierunkowanie jej rozwoju. Prowadzi zajęcia ruchowe i edukacyjne dla dzieci w różnym wieku. Uważa, że poprzez ruch rozwijamy dużą emocjonalność i wrażliwość dziecka na bodźce zewnętrzne, wpływając jednocześnie na lepszy rozwój umysłowy. Jej największą pasją są taniec, podrożę i fotografia.
Ewa TisończykDyrektorka pedagogiczna
Ukończyła polonistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim i wychowanie przedszkolne na Akademii Ignatianum. Jest też dyplomowanym nauczycielem tańca i certyfikowanym instruktorem masażu Shantala. Wiedzę teoretyczną z zakresu wychowania zbierała na licznych kursach z zakresu zabawy, twórczości i terapii przez sztukę, np. z Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne czy metody wychowania muzycznego Carla Orffa. Najważniejsze jest dla niej podczas zajęć dobro maluszka, jego rozwój, bezpieczeństwo i radość.

Katarzyna Kowalczyk-KubatTerapeutka Integracji Sensorycznej / Pedagożka specjalna
Urszula WoźniczkaPsycholożka dziecięca / Pedagożka / Certyfikowana Trenerka Umiejętności Społecznych
Ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim, realizując profil: „Rodzina i kształcenie”. Jest również certyfikowanym trenerem TUS. Od 13 roku życia zbierała doświadczenia w pracy z dziećmi w rozmaitych placówkach edukacyjnych i wychowawczych, najpierw jako wolontariuszka, potem realizując staże i rozpoczynając pracę zawodową. Uwielbienie dzieci, radość płynąca z relacji z nimi oraz przeświadczenie o niezwykłym znaczeniu pierwszych lat życia dla rozwoju człowieka określiły, czym chce się zajmować, oraz ciągle motywują ją do pogłębiania swojej wiedzy. Ukończyła szkolenia i kursy dotyczące m.in. roli empatii w relacjach z dziećmi, regulacji dziecięcych emocji w oparciu o NVC, twórczej edukacji w pracy psychologa i pedagoga, a także bajkoterapii oraz terapii zabawą. Prywatnie pasjonatka wędrówek na łonie natury, miłośniczka książek, gier planszowych oraz muzyki.
Karolina PilchPsycholożka / Trenerka TUS / Life Coach
Żyjąc w obecnych czasach, wszechobecnego kultu wielozadaniowości staram się zatrzymać, być tu i teraz. W ciągłym biegu, bo przecież doba ma tylko 24h a powinna mieć co najmniej 72h zatrzymuje się, aby uważnie zaangażować się w pracę, bo wiem, że liczy się relacja i autentyczna rozmowa. Wierzę, że to klient jest najlepszym źródłem wiedzy o sobie, a moją rolą jest wspieranie go w odnajdywaniu własnych zasobów, efektywnym radzeniu sobie z codziennością i nowymi wyzwaniami. Ważna jest dla mnie otwartość na drugiego człowieka, empatyczne podążanie za klientem i wzajemny szacunek. Janusz Korczak pisał, że nie ma dzieci, są ludzie. Trudności mogą wynikać z niezaspokojonych potrzeb, dlatego tak ważne jest uważne towarzyszenie dziecku, wspieranie jego inteligencji emocjonalnej, sposobów radzenia sobie z różnymi emocjami i prawidłowej komunikacji. Człowiek jest istotą społeczną, dlatego niezwykle istotne jest kształtowanie i doskonalenie umiejętności społecznych, które pozwalają na satysfakcjonujące bycie częścią grupy.
Magdalena KitaTerapeutka integracji sensorycznej / Pedagożka / Terapeutka ręki
Absolwentka Terapii Zajęciowej na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja sensoryczna. Posiada certyfikat terapeuty integracji sensorycznej uprawniający do diagnozy i terapii. Ukończyła dwustopniowy kurs terapii ręki SMART HAND MODEL pozwalający na diagnozę i terapię ręki u dzieci. Posiada przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczycielskiej. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała już w trakcie studiów pracując jako opiekun w żłobku i innych placówkach wychowawczych Od wielu lat pracuje w Lalobie jako terapeuta i diagnostka, współpracuje także z Niepubliczną Poradnią Psychologiczno-Pedagogicznej Centrum Terapii Promitis.
Roksana PajorPedagożka specjalna / Terapeutka integracji sensorycznej / Trenerka TUS
Ukończyłam terapię zajęciową oraz oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Chęć jeszcze lepszego zrozumienia specjalnych potrzeb dzieci skłoniła ją do zostania terapeutą integracji sensorycznej. Cierpliwość, empatia i zaufanie wyróżnia p. Roksanę w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Każdego dnia stara się wspierać dzieci w pokonywaniu trudności oraz dostrzegać ich mocne strony. Prywatnie lubi aktywnie spędzać czas wolny m. in. na rowerze lub fitness
Karolina MotykaNeurologopedka
Absolwentka Neurologopedii z elementami tyflologopedii na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja FryczaModrzewskiego, magister Logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Filolog Polski oraz Terapeuta Ręki. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała już w trakcie studiów tak, aby łączyć wiedzę teoretyczną z praktyką, która pozwalała jej pogłębić poznawane tematy. Stale podnosi swoje umiejętności zarówno w pracy zawodowej, jak i podczas szkoleń oraz kursów. Kieruje się dobrem dziecka, jego potrzebami, dostrzeganiem predyspozycji, a także indywidulanym podejściem, biorąc pod uwagę jego wiek oraz możliwości. Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa, zbudowanie pozytywnej relacji, cierpliwość oraz wytrwałość jest podstawą w jej pracy terapeutycznej z małym pacjentem.
Anna FicekFizjoterapeutka pediatryczna
Jestem fizjoterapeutką dziecięcą, absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (studia magisterskie) oraz Collegium Medicum UJ (studia licencjackie). Pracuję z niemowlętami i dziećmi w każdym wieku, także z młodzieżą i młodymi dorosłymi. Uwielbiam ludzi, a szczególnie kocham wszystkie dzieci. Przyczynianie się do ich szczęśliwego i zdrowego dzieciństwa jest moim powołaniem i pasją. Sama będąc matką, rozumiem potrzeby rodziców i wiem, jak wielkim skarbem jest prawidłowy rozwój ich dziecka. Wykorzystuję różne metody z zakresu fizjoterapii dzieci, dostosowując je do potrzeb pacjentów, m.in. rozwojową nerwowo – mięśniową stymulację, terapię manualną, elementy integracji sensorycznej, trójpłaszczyznową terapię manualną stóp, kinesiotaping. Bardzo cenię interdyscyplinarne i holistyczne podejście do opieki nad małym pacjentem. Punktem wyjściowym terapii jest dla mnie zawsze wsłuchanie i wpatrzenie się w potrzeby dziecka, a głównym celem pomoc w spełnianiu jego marzeń.
Agnieszka PetrówBiotechnolożka / Dietetyczka kliniczna / Terapeutka karmienia
Agnieszka Petrów, z wykształcenia biotechnolog, z zamiłowania dietetyk i dietetyk kliniczny (ukończone studia podyplomowe na UJ oraz Krakowskiej Wyższej Szkole Promocji Zdrowia), terapeutka karmienia (szkolenia „Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej”, „Żywienie dzieci, neofobia, wybiórczość pokarmowa, awersje pokarmowe, ARFID”, „Neofobia pokarmowa i ARFID – podobieństwa i różnice”) oraz terapeuta integracji sensoryczne (edukacja ukończona w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie).