Drodzy rodzice, jeśli Wasza Pociecha ma trudności w relacjach społecznych i nie potrafi kontrolować emocji, zapraszamy na zajęcia TUS.
Wiek przedszkolny to okres szczególnie istotny dla rozwoju kompetencji społecznych, przyswajania norm regulujących relacje międzyludzkie, oswajania własnych emocji oraz nauki empatii. W ramach zajęć TUS dzieci mają okazję doskonalić swoje umiejętności społeczne poprzez różnorodne, starannie dopasowane do tematu spotkania zabawy. Kameralna, stała grupa rówieśników tworzy bezpieczną przestrzeń do rozwoju emocjonalnego, pogłębiania samowiedzy, a także nabywania i doskonalenia konkretnych kompetencji tj. nawiązywanie relacji, radzenie sobie z porażką, budowanie współpracy czy rozstrzyganie konfliktów.
Zajęcia skierowane są do dzieci w wieku 4-6 lat, zarówno tych, które mają problemy z funkcjonowaniem w grupie, jak i tych, które chcą rozwijać swoje kompetencje społeczne poprzez interesujące zabawy. Tematyka oraz sposób pracy są dostosowywane do potrzeb uczestników zajęć, dlatego przed rozpoczęciem cyklu będziemy prosić o przesłanie kilku informacji o dziecku.
- Dla Dzieci 5-6 lat
- Mała grupa – 6 dzieci
- 10 spotkań, w każdy wtorek
- Po każdych zajęciach rodzice otrzymają informację mailową na temat poruszonych zagadnień wraz z propozycją „zadania międzyspotkaniowego”, by móc wraz z dzieckiem utrwalić nabytą wiedzę.
- Po zakończeniu cyklu przekazana zostanie indywidualna ewaluacja postępów każdego z dzieci.
- Kwalifikacja odbywa się na podstawie rozmowy z pedagogiem i ankiety.
- Start cyklu: 4.10.22 we wtorki o 16:30 – 17:15
- 30 minutowa konsultacja z rodzicem
Prowadząca
Urszula Woźniczka
Psycholożka dziecięca / Pedagożka / Certyfikowana Trenerka Umiejętności Społecznych
Ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim, realizując profil: „Rodzina i kształcenie”. Jest również certyfikowanym trenerem TUS. Uwielbienie dzieci, radość płynąca z relacji z nimi oraz przeświadczenie o niezwykłym znaczeniu pierwszych lat życia dla rozwoju człowieka określiły, czym chce się zajmować, oraz ciągle motywują ją do pogłębiania swojej wiedzy. Ukończyła szkolenia i kursy dotyczące m.in. roli empatii w relacjach z dziećmi, regulacji dziecięcych emocji w oparciu o NVC, twórczej edukacji w pracy psychologa i pedagoga, a także bajkoterapii oraz terapii zabawą.
Prywatnie pasjonatka wędrówek na łonie natury, miłośniczka książek, gier planszowych oraz muzyki.