Aktywna w ciąży

Czy zdajesz sobie sprawę jak wiele możesz zrobić dla swojego ciała w trakcie ciąży? Ten czas to dla kobiety niezwykłe przeżycie – razem z nami możesz zadbać o swoje dobre samopoczucie w trakcie trwania tego okresu oraz bezpiecznie przygotować się do porodu. Nasze fizjoterapeutki nauczą Cię prawidłowej pracy z ciałem, odpowiedniego oddychania, wzmocnią Twoje ciało oraz przygotują do szybkiego powrotu do formy po porodzie.

Joga dla kobiet w ciąży

Joga w ciąży może być uprawiana nie tylko przez kobiety, które już wcześniej ją praktykowały, ale i nowicjuszki w tej dziedzinie, które pragną rozpocząć swoją przygodę z jogą. Ćwiczenia jogi przynoszą przyszłym mamom wiele korzyści: pozwalają wyćwiczyć oddech, zrelaksować się, rozciągnąć mięśnie i odpowiednio przygotować do porodu. W związku z tym uprawianie jogi w ciąży pozwala przyszłej mamie zachować nie tylko dobrą kondycję fizyczną, ale i psychiczną. Zajęcia są prowadzone w spokojnym tempie a asany odpowiednio dobrane do możliwości ćwiczących aby zagwarantować bezpieczeństwo przyszłej mamie i jej dziecku.

Prowadzące
Iwona Gajko
Iwona GajkoNauczycielka Jogi

Pilates dla kobiet w ciąży

Pilates to zestaw ćwiczeń o niskim tempie intensywności. Mając na celu wzmacnianie mięśni głębokich oraz pracy z oddechem przygotowującego do porodu. Ćwiczenia przyczyniają się do zmniejszenia dolegliwości ciążowych takich jak: bóle kręgosłupa, bóle obręczy biodrowej, opuchnięte i bolesne łydki. Te bezpieczne ćwiczenia pozwalają na przygotowanie kobiety do porodu naturalnego poprzez wzmocnienie odpowiednich grup mięśniowych, ćwiczenia mięśni dna miednicy, naukę oddychania przeponowego i relaksacji. Na zajęciach szczególnie zwracana jest uwaga na bezpieczeństwo i prawidłowe wykonanie każdego ćwiczenia. Aktywność w ciąży usprawnia poród oraz powrót do formy po porodzie. Ćwiczenia Pilates dedykowane są szczególnie Paniom w 3 trymestrze ciąży oraz wszystkim tym, którzy preferują spokojne tempo ćwiczeń.

Prowadzące
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka
Roksana Kryk
Roksana KrykFizjoterapeutka / Instruktorka
Katarzyna Kowalczyk
Katarzyna KowalczykFizjoterapeutka
Anna Ludwikowska
Anna LudwikowskaFizjoterapeutka / Instruktorka

Gimnastyka dla kobiet w ciąży

Aktywność fizyczna w okresie ciąży jest bardzo ważna. Usprawnia pracę układu krwionośnego, oddechowego i mięśniowego. Dzięki ćwiczeniom przyszłe Mamy lepiej znoszą dolegliwości związane z ciążą, a także łatwiej i szybciej powracają do dawnej formy po porodzie. Zajęcia charakteryzują się szybszym tempem, na które szczególnie zapraszamy kobiety w II trymestrze ciąży oraz aktywne Panie w III trymestrze. Gimnastyka pozwala na utrzymanie prawidłowej postawy ciała poprzez odpowiedni dobór ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe.

Prowadzące
Roksana Kryk
Roksana KrykFizjoterapeutka / Instruktorka
Dominika Lalik
Dominika LalikFizjoterapeutka / Instruktorka / Trenerka personalna
Ola Kąkol
Ola KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka
Diana Chmielnicka
Diana ChmielnickaInstruktorka
Małgorzata Leśniak
Małgorzata LeśniakInstruktorka / Fizjoterapeutka

Powiązane artykuły

LaLoba Dauna 113 Najbliższe godziny

    brak wydarzeń

LaLoba Beskidzka 30C Najbliższe godziny