Ciało + Umysł

Zajęcia skierowana do każdej z  Was, zarówno tych które chcą poprawić ruchomość stawów, poprawiające gibkość, elastyczność mięśni, wzmocnić mięśnie głębokie jak i tych, które borykają się z  kontuzjami i chcą powrócić do formy. To forma zajęć mentalnych dla ciała i ducha, a przede wszystkim dla zdrowia.

Joga

Jeśli potrzebujesz chwili relaksu i oderwania się od codzienności – joga jest dla Ciebie. Zajmuje się związkami między ciałem, umysłem, świadomością i duchem. Pozycje zwane assanami wzmacniają, rozciągają i oczyszczają ciało. Joga działa zarówno na ciało jak i duszę. Dzięki niej modelujesz sylwetkę, poprawiasz gibkość, postawę ciała, usprawniasz mięśnie i stawy. Ale to nie wszystko – joga dodaje energii, poprawia samopoczucie, uczy, jak radzić sobie ze stresem. Zajęcia prowadzone metodą Hatha Joga.

Prowadzące
Magdalena Jargut
Magdalena JargutInstruktor Jogi

Joga na start

Zajęcia jogi dla początkujących są skierowane do osób, które jeszcze nie miały styczności z jogą lub miały długą przerwę. Będziemy szukać doskonałości w oparciu o ruch i postawę, gdzie ważny jest sposób osiągania danej formy ciała. Na zajęciach uczymy się wykonywania podstawowych asan jogi, relaksacji ciała i umysłu, utrzymania wewnętrznego spokoju w każdych okolicznościach, uwrażliwimy ciało na nasze możliwości. Pracę w asanach połączymy z oddechem, zapoznamy się z podstawowymi wiadomościami o jodze, wzmocnimy ciało i umysł, poczujemy, że niemożliwe staje możliwe. Asany uczą stabilności i równowagi, co poszerza świadomość ciała i owocuje później w trudniejszych pozycjach jogi.

Prowadzące
Magdalena Jargut
Magdalena JargutInstruktor Jogi
Alicja Wawrzynek
Alicja WawrzynekInstruktor Jogi

Aerial Joga – Łagodna Joga w chustach Kurs od podstaw

Spokojna, ale głęboka praktyka jogi w chustach o działaniu regeneracyjnym. Praktyka ma na celu wzmocnienie pleców, otwarcie bioder i wyciszenie, a dzięki oderwaniu się od ziemi, mamy możliwość oderwać się także od naszych myśli. Joga w hamakach to fascynująca technika, która do aktywności wykorzystuje specjalną wertykalną chustę, ciężar ciała i magię grawitacji. Łagodna joga w chustach bazuje również na praktyce yin jogi, która nazywana jest najspokojniejszym treningiem świata i dociera głęboko do naszego ciała i umysłu. To zajęcia, w których uczestniczyć może każdy – bez względu na wiek, wagę, stan zdrowia, tryb pracy czy znajomość innych praktyk jogi. Dobór odpowiednich pozycji, ma na celu przywrócić energię, odżywić ciało i uspokoić umysł. Jednym słowem pozwala odpocząć.

Prowadzące
Alicja Wawrzynek
Alicja WawrzynekInstruktor Jogi

Pilates

Zajęcia skierowane do osób, które chcą wymodelować sylwetkę jak i z dysfunkcjami układu ruchu, zwyrodnieniami, wadami postawy ciała, które chcą zobaczyć wymierne efekty i polepszenie samopoczucia ćwicząc metodą Josepha Pilatesa. Metoda ma na celu głównie wzmocnienie mięśni głębokich, wydłużenie struktur mięśni powierzchownych, wyszczuplenie sylwetki bez nadmiernej rozbudowy masy mięśniowej, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy ciała, obniżenie poziomu stresu. Specjalny, kompleksowy system ćwiczeń dzięki któremu usprawnisz kondycję całego kręgosłupa. Ruch połączony z rytmem wdechów i wydechów, wykonywany przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Ponadto jest to metoda mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje.
Ćwiczenia bez stresu i męki. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Zajęcia dla każdego, bez wglądu na wiek. Ta forma ruchu jest bardzo bezpieczną formą polecaną także osobom po kontuzjach.

Zajęcia Pilates są prowadzone na poziomie początkującym, średniozaawansowanym oraz zaawansowanym.

Prowadzące
Patrycja Baran
Patrycja BaranInstruktorka