Ciało + Umysł

Zajęcia skierowana do każdej z  Was, zarówno tych które chcą poprawić ruchomość stawów, poprawiające gibkość, elastyczność mięśni, wzmocnić mięśnie głębokie jak i tych, które borykają się z  kontuzjami i chcą powrócić do formy. To forma zajęć mentalnych dla ciała i ducha, a przede wszystkim dla zdrowia.

Joga

Jeśli potrzebujesz chwili relaksu i oderwania się od codzienności – joga jest dla Ciebie. Zajmuje się związkami między ciałem, umysłem, świadomością i duchem. Pozycje zwane assanami wzmacniają, rozciągają i oczyszczają ciało. Joga działa zarówno na ciało jak i duszę. Dzięki niej modelujesz sylwetkę, poprawiasz gibkość, postawę ciała, usprawniasz mięśnie i stawy. Ale to nie wszystko – joga dodaje energii, poprawia samopoczucie, uczy, jak radzić sobie ze stresem. Zajęcia prowadzone metodą Hatha Joga.

Prowadzące
Elżbieta Gałka
Elżbieta GałkaInstruktor Rekreacji Ruchowej Hatha Joga

Joga na start

Zajęcia jogi dla początkujących są skierowane do osób, które jeszcze nie miały styczności z jogą lub miały długą przerwę. Będziemy szukać doskonałości w oparciu o ruch i postawę, gdzie ważny jest sposób osiągania danej formy ciała. Na zajęciach uczymy się wykonywania podstawowych asan jogi, relaksacji ciała i umysłu, utrzymania wewnętrznego spokoju w każdych okolicznościach, uwrażliwimy ciało na nasze możliwości. Pracę w asanach połączymy z oddechem, zapoznamy się z podstawowymi wiadomościami o jodze, wzmocnimy ciało i umysł, poczujemy, że niemożliwe staje możliwe. Asany uczą stabilności i równowagi, co poszerza świadomość ciała i owocuje później w trudniejszych pozycjach jogi.

Prowadzące
Julia Weliczenko
Julia WeliczenkoNauczycielka Vinyasa Jogi
Elżbieta Gałka
Elżbieta GałkaInstruktor Rekreacji Ruchowej Hatha Joga

Joga Nidra – relaksacja

Joga Nidra to joga snu psychicznego. Przynosi relaksację podczas zachowania stanu całkowitej świadomości i przytomności umysłu. Jest techniką, która umożliwia nam pogłębiony kontakt z samym sobą, to wewnętrzna podróż, która polega na obserwacji i doświadczaniu tego, co w Tobie. Regularna praktyka zagwarantuje Ci odpoczynek z obudzonym i przytomnym umysłem, rozluźnienie, odbudowę zdrowia i wewnętrznej siły, trwałe rozluźnienie, zredukuje napięcie i stres, pomoże przy bezsenności i problemach z zasypianiem, uspokoi umysł, podniesie poziom energii. Na początku zajęć wyciszymy ciało i umysł w krótkiej medytacji (siedzącej lub leżącej), następnie zrobimy kilka prostych asan, by delikatnie rozciągnąć, rozluźnić, rozgrzać i przygotować się do właściwej relaksacji. Wszystko z czułością i uważnością na swoje ciała. Otoczy Cię zapach, dźwięk i cisza. Co jest ważne? Byś ubrała się ciepło i wygodnie. W trakcie relaksacji będziesz leżeć na plecach i ważne jest, aby było Ci ciepło i komfortowo. Weź ze sobą bluzę, czapkę, wełniane skarpety. Na miejscu mamy maty i koce oraz podgrzewaną podłogę.

Prowadzące
Katarzyna Smołucha
Katarzyna SmołuchaNauczycielka Jogi

BodyArt®

BODYART® holistyczny funkcjonalny trening siłowy oraz stabilizacyjny, który oddziałuje zarówno na ciało, jak i umysł. Pozwala na odnalezienie fizycznej i psychicznej harmonii.
W treningach BODYART® można swobodnie zmieniać charakter pracy z własnym ciałem, różnicując nacisk na określony zakres: funkcjonalny, terapeutyczny, bądź na aspekty fizyczne lub samo oddychanie i refleksję. Ta metoda treningu, połączonego z relaksacją, jest zbudowana na podstawie filozofii Yin i Yang. Podczas ćwiczeń oznacza to połączenie przeciwieństw wdech- wydech, siła- relaks. Jest to praca nad stabilizacją, równowagą, koncentracją, kondycją, koordynacją oraz elastycznością w harmonii i skupieniu we własnym ciele. Polecany, by wyciszyć umysł i wzmocnić ciało, zwiększyć świadomość swojego ciała i popracować nad sylwetką.

Prowadzące
Marta Hojan
Marta HojanInstruktorka BodyArt®

Pilates

Zajęcia skierowane do osób, które chcą wymodelować sylwetkę jak i z dysfunkcjami układu ruchu, zwyrodnieniami, wadami postawy ciała, które chcą zobaczyć wymierne efekty i polepszenie samopoczucia ćwicząc metodą Josepha Pilatesa. Metoda ma na celu głównie wzmocnienie mięśni głębokich, wydłużenie struktur mięśni powierzchownych, wyszczuplenie sylwetki bez nadmiernej rozbudowy masy mięśniowej, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy ciała, obniżenie poziomu stresu. Specjalny, kompleksowy system ćwiczeń dzięki któremu usprawnisz kondycję całego kręgosłupa. Ruch połączony z rytmem wdechów i wydechów, wykonywany przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Ponadto jest to metoda mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje.
Ćwiczenia bez stresu i męki. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Zajęcia dla każdego, bez wglądu na wiek. Ta forma ruchu jest bardzo bezpieczną formą polecaną także osobom po kontuzjach.

Zajęcia Pilates są prowadzone na poziomie początkującym, średniozaawansowanym oraz zaawansowanym.

Prowadzące
Marta Hojan
Marta HojanInstruktorka BodyArt®
Patrycja Mystek
Patrycja MystekInstruktorka
Go to Top