Kobiecy trening medyczny

Wychodząc naprzeciw Waszym potrzebom  – wiedząc, że każda z Was jest inna i ma inne cele do zrealizowania, stworzyliśmy system zajęć, który ma zarówno przynieść pozytywne efekty w aspekcie zdrowotnym,  jak i pokazać Wam istotę świadomego ruchu dostosowanego do możliwości Waszego ciała. Wybór zajęć z naszego programu pozwoli Ci wrócić do witalności, pobudzić kobiecość oraz uzupełnić Twój plan treningowy o niezbędne elementy potrzebne do osiągnięcia zamierzonego efektu. Na dłuższą metę nie można lekceważyć ograniczeń oraz dolegliwości jakie sygnalizuje nam ciało, po długotrwałych codziennych obciążeniach – zadbaj o niego całościowo i daj mu szansę na prawidłowe funkcjonowanie – pozwól sobie na zastrzyk energii i dobroczynne działanie dozowanej odpowiednio dawki ruchu.

BalanceFusion

Zajęcia łączące elementy jogi i pilatesu, które wzmacniają mięśnie brzucha, kręgosłup, poprawiają wygląd sylwetki, a także koordynację ruchową. Zajęcia te opierają się na pracy z oddechem, płynności i uważności na precyzję ruchów, dzięki czemu angażujemy do harmonijnej pracy całe ciało, a przy okazji mięśnie dna miednicy. Zajęcia BalanceFusion pozwalają wzmocnić i uelastycznić ciało, dodać mu sprężystości, poprawić ruchomość stawów, a ponadto pomagają obniżyć poziom stresu oraz poprawić nastrój. Ćwiczenia rozpoczynają się od łagodnej rozgrzewki, po czym płynnie przechodzą do wzmacniania obręczy barkowej i biodrowej, core’u i stabilności kręgosłupa. Zajęcia kończą się elementami stretchingu oraz wyciszenia, aby organizm mógł rozpocząć regenerację po treningu.

Prowadzące
Dominika Zapotoczny
Dominika ZapotocznyInstruktorka

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia skupiające się przede wszystkim na wzmacnianiu mięśni posturalnych, które odpowiadają za utrzymanie ciała w pozycji pionowej, a tym samym za prawidłową postawę. Są nimi mięśnie: brzuchaty łydki, czworogłowy uda, pośladkowy wielki, prosty brzucha oraz prostownik grzbietu. Naszym celem jest równomierne wzmocnienie tych mięśni, aby długo cieszyć się zgrabną sylwetką i brakiem dolegliwości wynikających z niskiej wytrzymałości poszczególnych partii. Dzięki dużej ilości mobilizacji i rotacji, zajęcia wpływają także na zwiększenie mobilności w stawach oraz w obrębie kręgosłupa. Ćwiczeniom towarzyszy energetyczna muzyka, ale tempo jest utrzymywane na komfortowym poziomie, w którym mamy szansę na skupienie na ruchu oraz poprawne technicznie wykonywanie ćwiczeń.

Prowadzące
Agnieszka Farat
Agnieszka FaratInstruktorka
Dominika Zapotoczny
Dominika ZapotocznyInstruktorka
Ewelina Oberc
Ewelina ObercInstruktorka
Ola Kąkol
Ola KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka

Aktywny stretching

Zajęcia mające na celu rozciągnięcie i poprawę elastyczności mięśni, więzadeł i ścięgien. Dzięki ćwiczeniom rozciągającym zniesiesz napięcie mięśniowe, zwiększysz mobilność oraz poprawisz zakresy ruchów w stawach. Wykonywane systematycznie, poprawiają koordynację ruchową, gibkość oraz zwiększają możliwości ludzkiego ciała. Uczestnictwo w zajęciach i zastosowanie różnorodnych technik stretchingu poprawi również jakość Twojego codziennego funkcjonowania oraz zwiększy efektywność wykonywanych ćwiczeń na innych wybranych przez Ciebie zajęciach.

Prowadzące
Anna Ludwikowska
Anna LudwikowskaFizjoterapeutka / Instruktorka
Łukasz Tereszko
Łukasz TereszkoFizjoterapeuta / Instruktor / Trener personalny
Ewelina Oberc
Ewelina ObercInstruktorka
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka
Mgr Fizjoterapii, instruktorka Pilates. Pasjonatka zdrowego stylu życia i aktywnego spędzania czasu. Jej pasją jest praca z kobietami w ciąży oraz z kobietami chcącymi bardziej świadomie poznać swoje ciało i dno miednicy. Wierzy, że poprzez odpowiedni ruch i świadomość ciała kobieta jest w stanie cudownie przeżyć ciąże i pozytywnie doświadczyć niesamowitego wydarzenia jakim jest poród.
Krysia Karolczykova
Krysia KarolczykovaInstruktorka

Reha fit

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, bez względu na wiek, zarówno dla tych które prowadzą siedzący tryb życia, z przewlekłymi bólami stawów i kręgosłupa jak i tych, które w bezpieczny sposób chcą poprawić swoją kondycję i stopniowo budować siłę mięśniową.
Koncentrujemy się na kształtowaniu prawidłowych wzorców posturalnych, wzmacnianiu mięśni głębokich, uczeniu kontroli motorycznej, świadomości ciała i prawidłowym oddechu. Ponadto skupiamy się na likwidacji przeciążeń i przykurczy spowodowanych zbyt małą aktywnością fizyczną.
Wybór tych zajęć to bardzo dobry start dla osób początkujących oraz nie mających styczności z ćwiczeniami wyrabiającymi prawidłowe nawyki ruchowe.

Prowadzące
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka
Dorota Żabińska
Dorota ŻabińskaManager / Obsługa Klientek

Reha fit + masaż powięzi

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, bez względu na wiek, zarówno dla tych które prowadzą siedzący tryb życia, z przewlekłymi bólami stawów i kręgosłupa jak i tych, które w bezpieczny sposób chcą poprawić swoją kondycję i stopniowo budować siłę mięśniową.
Koncentrujemy się na kształtowaniu prawidłowych wzorców posturalnych, wzmacnianiu mięśni głębokich, uczeniu kontroli motorycznej, świadomości ciała i prawidłowym oddechu. Ponadto skupiamy się na likwidacji przeciążeń i przykurczy spowodowanych zbyt małą aktywnością fizyczną.
Wybór tych zajęć to bardzo dobry start dla osób początkujących oraz nie mających styczności z ćwiczeniami wyrabiającymi prawidłowe nawyki ruchowe. Dodatkowo w drugiej części zajęć wykonujemy ćwiczenia, za pomocą których poprawisz ruchomość stawów, rozciągniesz mięśnie oraz zniesiesz napięcie z ciała. Wykorzystywane są rollery – wałki do automasażu, dzięki którym odkryjesz swoje ciało na nowo.

Prowadzące
Dominika Lalik
Dominika LalikFizjoterapeutka / Instruktorka / Trenerka personalna
Ola Kąkol
Ola KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka

Pilates +  masaż powięzi

Zajęcia oparte na metodzie Pilates, które skupiają się dodatkowo na treningu mobilności. Podczas zajęć wykonujemy ćwiczenia, za pomocą których poprawisz ruchomość stawów, rozciągniesz mięśnie oraz zniesiesz napięcie z ciała. Wykorzystywane są rollery – wałki do automasażu, dzięki którym odkryjesz swoje ciało na nowo.

Prowadzące
Roksana Kryk
Roksana KrykFizjoterapeutka / Instruktorka

Pilates + dno miednicy

Spokojne zajęcia na bazie ćwiczeń metody Pilatesa, które zmuszają do myślenia i koncentracji na swoim ciele. Opracowany zestaw ćwiczeń pobudza mięśnie głębokie, co prowadzi do poprawy naszej koordynacji, wzmocnienia i rozciągnięcia ciała – jest świetną formą profilaktyki i rehabilitacji osłabionych mięśni dna miednicy.
Dno miednicy to swoisty „hamak”, który utrzymuje od spodu nasz tułów i stabilizuje narządy wewnętrzne. Jest on przymocowany do spojenia łonowego, kości guzicznej i guzów kulszowych, stanowiących rusztowanie dla tych mięśni. Opadanie narządów, przebyte porody, nadwaga, niedobór estrogenów, zażywanie leków czy praca fizyczna, powodują osłabienie i niewydolność mięśni dna miednicy, a to w konsekwencji prowadzi do problemów z nietrzymaniem moczu, a w zaawansowanym stadium do obniżenia narządów w dolnej części podbrzusza. Najbardziej skuteczny i nieinwazyjny sposób uniknięcia powyższych dolegliwości, jakim jest trening dna miednicy, zalecany jest zarówno kobietom młodym, jak i starszym.
Trening dna miednicy przynosi bardzo dobre rezultaty w okresie okołoporodowym – przygotowuje krocze do porodu, a po porodzie pomaga zregenerować zmęczone i obciążone ciążą mięśnie. Jest nauką świadomego napinania i rozluźniania mięśni krocza, w celu ich wzmocnienia i poprawy elastyczności. Wykwalifikowany trener, poprzez wizualizacje, pomoże zrozumieć pacjentce jak ćwiczyć oraz jak dbać o dno miednicy na co dzień.

Prowadzące
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka
Małgorzata Leśniak
Małgorzata LeśniakInstruktorka / Fizjoterapeutka

Gimnastyka/Pilates

Zajęcia o aktywnej rozgrzewce, podczas której mamy rozgrzać ciało i pobudzić je do pracy. W drugiej części skupiamy się na wzmacnianiu mięśni głębokich oraz mięśni przykręgosłupowych według metody Pilates. Zajęcia skierowane przede wszystkim do Pań, które chcą wzmocnić całe ciało jak i zaznać chwili relaksu na koniec dnia.

Prowadzące
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka
Małgorzata Leśniak
Małgorzata LeśniakInstruktorka / Fizjoterapeutka

Powiązane artykuły

LaLoba Dauna 113 Najbliższe godziny

LaLoba Beskidzka 30C Najbliższe godziny