Wychodząc naprzeciw Waszym potrzebom  – wiedząc, że każda z Was jest inna i ma inne cele do zrealizowania, stworzyliśmy system zajęć, który ma zarówno przynieść pozytywne efekty w aspekcie zdrowotnym,  jak i pokazać Wam istotę świadomego ruchu dostosowanego do możliwości Waszego ciała. Wybór zajęć z naszego programu pozwoli Ci wrócić do witalności, pobudzić kobiecość oraz uzupełnić Twój plan treningowy o niezbędne elementy potrzebne do osiągnięcia zamierzonego efektu. Na dłuższą metę nie można lekceważyć ograniczeń oraz dolegliwości jakie sygnalizuje nam ciało, po długotrwałych codziennych obciążeniach – zadbaj o niego całościowo i daj mu szansę na prawidłowe funkcjonowanie – pozwól sobie na zastrzyk energii i dobroczynne działanie dozowanej odpowiednio dawki ruchu.

Zdrowy kręgosłup / Zdrowy kręgosłup + masaż powięzi

Zajęcia skupiające się przede wszystkim na wzmacnianiu mięśni posturalnych, które odpowiadają za utrzymanie ciała w pozycji pionowej, a tym samym za prawidłową postawę. Są nimi mięśnie: brzuchaty łydki, czworogłowy uda, pośladkowy wielki, prosty brzucha oraz prostownik grzbietu. Naszym celem jest równomierne wzmocnienie tych mięśni, aby długo cieszyć się zgrabną sylwetką i brakiem dolegliwości wynikających z niskiej wytrzymałości poszczególnych partii. Dzięki dużej ilości mobilizacji i rotacji, zajęcia wpływają także na zwiększenie mobilności w stawach oraz w obrębie kręgosłupa. Ćwiczeniom towarzyszy energetyczna muzyka, ale tempo jest utrzymywane na komfortowym poziomie, w którym mamy szansę na skupienie na ruchu oraz poprawne technicznie wykonywanie ćwiczeń.

Ogromnym atutem zajęć jest automasaż powięzi. Powięź jest błoną zbudowaną z tkanki łącznej, która otacza wszystkie nasze mięśnie, stawy, ścięgna, kości, narządy i tworzy siatkę podskórną, która ma za zadanie łączyć “wszystko” w całość jak i pełnić rolę amortyzacji podczas ruchu. Powięź otacza i zespaja każdą komórkę ciała ze sobą, nadaje mu kształt, nadając nam całą postawę oraz podparcie, jest również drogą przewodzącą dla układu nerwowego. Autorozluźnianie międzypowięziowe, jest efektywną techniką rozluźniania napięcia i zrostów w mięśniach oraz otaczających je powięzi. Poprzez automasaż następuje rozluźnienie powięzi i jej stymulacja, ważnym elementem jest uwalnianie punktów spustowych ( to coś w rodzaju “węzłów”, które tworzą się we włóknach mięśni, są one podczas masażu szczególnie bolesne i często promieniuje do innej części ciała, powstają na skutek długotrwałego stresu , przemęczenia, urazów, przeciążenia treningowego oraz nieprawidłowej postawy i błędnych wzorców ruchowych). Do masażu używamy rollerów(wałków) oraz piłeczek tenisowych i duoballi (podwójnych piłeczek).
Cel automasażu: polepszenie zakresu ruchu, zmniejszenie bólu mięśniowego, zwiększenie mobilności i gibkości mięśnia, usprawnienie rekonwalescencji, lepsze ukrwienie i odżywienie organizmu, redukuje zgromadzone napięcia i bolesność mięśnia

Prowadzące
Aleksandra Kąkol
Aleksandra KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka
Anna Jędruch
Anna JędruchInstruktorka

Trening medyczny dla początkujących

Trening medyczny ogólnorozwojowy dla początkujących to rodzaj treningu funkcjonalnego, który bierze pod uwagę powstałe na skutek urazu ograniczenia i dysfunkcje oraz ich wpływ na aktualną mechanikę i kondycję. Na treningu skupiamy się głównie na aplikacji ruchu, ukierunkowanego na najsłabsze punkty w naszym ciele oraz na przywróceniu skoordynowanej równowagi między mobilnością, a stabilnością narządu ruchu. Zajęcia dedykowane są wszystkim kobietom, niezależnie od wieku, które chcą bezpiecznie powrócić do pełnej formy sportowej po dłuższej przerwie, urazie czy operacji, które są już po okresie rehabilitacji, a także dla tych, których celem jest poprawa efektywności treningu. Głównym założeniem tej formy treningu jest zwiększenie kontroli ciała, poprzez ćwiczenia angażujące całe łańcuchy mięśniowe, a nie tylko wyizolowane mięśnie. Trening jest bezpieczny, efektywny i odpowiedni dla każdej osoby niezależnie od stopnia zaawansowania.

Prowadzące
Aleksandra Dobaj
Aleksandra DobajFizjoterapeutka / Masażystka

Pilates +  masaż powięzi

Zajęcia oparte na metodzie Pilates, które skupiają się dodatkowo na treningu mobilności. Podczas zajęć wykonujemy ćwiczenia, za pomocą których poprawisz ruchomość stawów, rozciągniesz mięśnie oraz zniesiesz napięcie z ciała. Ogromnym atutem zajęć jest automasaż powięzi. Powięź jest błoną zbudowaną z tkanki łącznej, która otacza wszystkie nasze
mięśnie, stawy, ścięgna, kości, narządy i tworzy siatkę podskórną, która ma za zadanie łączyć “wszystko” w całość jak i pełnić rolę amortyzacji podczas ruchu. Powięź otacza i zespaja każdą komórkę ciała ze sobą, nadaje mu kształt, nadając nam całą postawę oraz podparcie, jest również drogą przewodzącą dla układu nerwowego. Autorozluźnianie międzypowięziowe, jest efektywną techniką rozluźniania napięcia i zrostów w mięśniach oraz otaczających je powięzi. Poprzez automasaż następuje rozluźnienie powięzi i jej stymulacja, ważnym elementem jest uwalnianie punktów spustowych ( to coś w rodzaju “węzłów”, które tworzą się we włóknach mięśni, są one podczas masażu szczególnie bolesne i często promieniuje do innej części ciała, powstają na skutek długotrwałego stresu , przemęczenia, urazów, przeciążenia treningowego oraz nieprawidłowej postawy i błędnych wzorców ruchowych). Do masażu używamy rollerów(wałków) oraz piłeczek tenisowych i duoballi (podwójnych piłeczek).
Cel automasażu: polepszenie zakresu ruchu, zmniejszenie bólu mięśniowego, zwiększenie mobilności i gibkości mięśnia, usprawnienie rekonwalescencji, lepsze ukrwienie i odżywienie organizmu, redukuje zgromadzone napięcia i bolesność mięśnia

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Pilates + dno miednicy

Spokojne zajęcia na bazie ćwiczeń metody Pilatesa, które zmuszają do myślenia i koncentracji na swoim ciele. Opracowany zestaw ćwiczeń pobudza mięśnie głębokie, co prowadzi do poprawy naszej koordynacji, wzmocnienia i rozciągnięcia ciała – jest świetną formą profilaktyki i rehabilitacji osłabionych mięśni dna miednicy.
Dno miednicy to swoisty „hamak”, który utrzymuje od spodu nasz tułów i stabilizuje narządy wewnętrzne. Jest on przymocowany do spojenia łonowego, kości guzicznej i guzów kulszowych, stanowiących rusztowanie dla tych mięśni. Opadanie narządów, przebyte porody, nadwaga, niedobór estrogenów, zażywanie leków czy praca fizyczna, powodują osłabienie i niewydolność mięśni dna miednicy, a to w konsekwencji prowadzi do problemów z nietrzymaniem moczu, a w zaawansowanym stadium do obniżenia narządów w dolnej części podbrzusza. Najbardziej skuteczny i nieinwazyjny sposób uniknięcia powyższych dolegliwości, jakim jest trening dna miednicy, zalecany jest zarówno kobietom młodym, jak i starszym.
Trening dna miednicy przynosi bardzo dobre rezultaty w okresie okołoporodowym – przygotowuje krocze do porodu, a po porodzie pomaga zregenerować zmęczone i obciążone ciążą mięśnie. Jest nauką świadomego napinania i rozluźniania mięśni krocza, w celu ich wzmocnienia i poprawy elastyczności. Wykwalifikowany trener, poprzez wizualizacje, pomoże zrozumieć pacjentce jak ćwiczyć oraz jak dbać o dno miednicy na co dzień.

Prowadzące
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka
Patrycja Baran
Patrycja BaranInstruktorka

Gimnastyka+Pilates

Zajęcia o aktywnej rozgrzewce, podczas której mamy rozgrzać ciało i pobudzić je do pracy. W drugiej części skupiamy się na wzmacnianiu mięśni głębokich oraz mięśni przykręgosłupowych według metody Pilates. Zajęcia skierowane przede wszystkim do Pań, które chcą wzmocnić całe ciało jak i zaznać chwili relaksu na koniec dnia.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Pilates + Stretching

Zajęcia przeznaczone absolutnie dla wszystkich. Zarówno tych z Was, które spędzają wiele godzin w pozycji siedzącej, jak i tych, które w ciągu tygodnia przeznaczają kilka godzin na intensywne treningi. Istotą zajęć jest nie tylko rozciągnięcie wszystkich grup mięśniowych, ale także rozluźnienie i praca z oddechem. Towarzysząca statycznym ćwiczeniom relaksacyjna muzyka, odpręża ciało oraz umysł. Ta forma treningu powoduje, że mięśnie stają się bardziej elastyczne, wpływa korzystnie na ruchomość stawów i powoduje, że sylwetka staje się bardziej wysmuklona. Pierwsza część treningu to ćwiczenia oparte na metodzie Pilates, których celem jest nauka świadomej pracy ciałem, poprawnego oddechu, wzmocnienie “gorsetu” i usprawnienie całego kręgosłupa. Część druga lekcji poświęcona jest rozciągnięciu całego ciała.

Prowadzące
Marta Hojan
Marta HojanInstruktorka BodyArt®

Stretching + Mobility

Mobility jest to trening, którego głównym celem jest poprawa ruchomości w stawach. Nieodłącznym elementem zajęć jest autorozluźnianie i rozciąganie różnymi przyrządami dostępnymi w naszym klubie, a także trening stabilizacji, który pozwoli odciążyć kręgosłup i niektóre stawy. W połączeniu ze stretchingiem dynamicznym oraz pasywnym, spowoduje uelastycznienie mięśni, zwiększy swobodę ruchu, a także ulepszy wyniki w Twoich treningach.

Prowadzące
Patrycja Baran
Patrycja BaranInstruktorka