Po porodzie

Chcesz wrócić bezpiecznie do formy po porodzie, ale nie wyobrażasz sobie rozstać się ze swoim maluchem? Zdajemy sobie sprawę, jak trudno jest wdrożyć aktywność po narodzinach dziecka, a jeszcze ciężej wygospodarować czas dla siebie i opiekę dla maluszka. Dlatego, abyś miała więcej sił i energii oraz by w dobrym samopoczuciu i z uśmiechem na twarzy móc wracać do formy, stworzyliśmy specjalne zajęcia dla mam z dziećmi. . To także ciekawa opcja spędzenia czasu z innymi mamami, wymiana doświadczeń. To także siła i wsparcie jaką dostaniesz od grupy kobiet. Zanim jednak przyjdziesz na zajęcia ze swoim maluszkiem, umów się na konsultację fizjoterapeutyczną/uroginekologiczną do jednej z naszych specjalistek, która oceni Twój stan zdrowia, sprawdzi czy nie masz rozejścia mięśni prostych brzucha, zbada funkcjonowanie mięśni dna miednicy i pomoże Ci pozbyć się dolegliwości poporodowych. Na podstawie przeprowadzonej konsultacji, fizjoterapeutki pokierują Cię na odpowiednie zajęcia poporodowe, które pozwolą Ci bezpiecznie wrócić do formy.

Pilates poporodowy z dzieckiem

Zajęcia poporodowe dla mam z dziećmi od 6 tygodnia 1 roku.

Zajęcia rehabilitacji poporodowej przeznaczone są dla kobiet po 6 tygodniach od porodu naturalnego i 8 tyg. po porodach zakończonych przez cesarskie cięcie. To doskonała forma  bezpiecznego zadbania o powrót do całkowitego zdrowia i kondycji po ciąży bez rozstawania się z dzieckiem. To także ciekawa opcja spędzenia czasu z innymi mami, wymiana doświadczeń. Spotkania z innymi mamami to także siła i wsparcie jaką dostaniesz od grupy kobiet. Zwłaszcza polecamy wszystkim paniom, które urodziły swoje drugie dziecko.

Cel gimnastyki :
  • Zapobieganie obniżeniu się macicy i ścian pochwy,
  • Wzmocnienie mm dna miednicy,
  • Odzyskanie prawidłowego napięcia mm brzucha,
  • Zapobieganie, a także leczenie rozejścia mm prostych brzucha,
  • Eliminacja zaburzeń nietrzymania moczu,
  • Pobudzenie układu krążenia,
  • Kształtowanie prawidłowej postawy po ciąży,
  • Zapobieganie i pomoc w bólach kręgosłupa,
  • BEZPIECZNY Powrót do formy po ciąży
Prowadzące
Roksana Kryk-Iwicka
Roksana Kryk-IwickaFizjoterapeutka / Instruktorka
Aleksandra Kąkol
Aleksandra KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka

Gimnastyka poporodowa z dzieckiem

Zajęcia poporodowe dla mam z dziećmi od 6 tygodnia 1 roku.

Trening skupia się na przywróceniu prawidłowego funkcjonowania ciała po ciąży i porodzie, korekcji postawy, poprawie świadomości ciała. Celem treningu jest przygotowanie organizmu na obciążenia życia codziennego oraz powrotu do sportu. Zawiera ćwiczenia mobilizacyjne, wzmacniające i rozciągające, a tempo ćwiczeń jest umiarkowane, dlatego przeznaczony jest dla każdej kobiety chcącej powrócić do aktywności fizycznej po porodzie. Holistyczne podejście do ciała powoduje, że trening ten świetnie nadaje się dla kobiet z problemem rozejścia mięśnia prostego brzucha.

Prowadzące
Aleksandra Kąkol
Aleksandra KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka

Aktywna Mama Start

Zajęcia dla Mam z maluszkami, od 6 tygodnia po porodzie.

Zajęcia dla Pań, które chcą w bezpieczny sposób wrócić do formy sprzed ciąży, zwłaszcza dla Pań, uczęszczających na pilates poporodowy i chcących spróbować intensywniejszych ćwiczeń.
To połączenie ćwiczeń cardio oraz wzmacniających o średnim tempie intensywności. Dodatkowo, skupimy się na ćwiczeniach rozciągających i mobilizujących wszystkie partie mięśniowe. Zajęcia dostosowane dla każdej z pań, bez względu na poziom kondycji.
Na zajęcia zapraszamy Panie po okresie połogu lub po wcześniejszej konsultacji z trenerką. Przeznaczone dla Pań borykających się z problemem rozejścia mięśnia prostego brzucha.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Aktywna Mama

Zajęcia fitness dla mam z dziećmi od 3 m-ca do 1,5 roku.

Zdajemy sobie sprawę, że po porodzie zwykle ciężko wrócić do formy, a jeszcze ciężej wygospodarować czas dla siebie i opiekę dla dziecka. Dlatego, abyś miała więcej sił i energii oraz by w dobrym samopoczuciu i z uśmiechem na twarzy móc opiekować się dzieckiem stworzyliśmy specjalny system ćwiczeń, który przywraca ciało i ducha do formy po porodzie, podczas którego nie musisz rozstawać się z dzieckiem.
Wybierając zajęcia fitness FitMama&Baby nauczysz się jak podczas własnego treningu możesz stymulować także rozwój swojego maleństwa. FitMama&Babyto rodzaj zajęć gdzie kierując treningiem, poniekąd bawisz się z maluchem, ale jednocześnie świadomie kontrolujesz pracę własnych mięśni. Na zajęciach pracujemy nad kondycją mięśni całego ciała, ale duży nacisk kładziemy na poprawę stabilizacji kręgosłupa i na ćwiczenia mięśni dna miednicy.

Kiedy można zacząć ćwiczyć z dzieckiem?

Zapraszamy na ćwiczenia po zakończeniu okresu połogu i kontroli u ginekologa. Dzieci biorą udział w ćwiczeniach dopiero, kiedy stabilnie trzymają główkę, wcześniej także mogą ale tylko leżą na matach lub w swoich wózkach, a mamy ćwiczą same. Poza tym nie ma żadnych specjalnych przeciwwskazań.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Joga dla Mamy z dzieckiem NOWOŚĆ

Zajęcia Jogi z dziećmi od 3 m-ca do 1,5 r.

Praktykowanie jogi z dzieckiem to świetna okazja, by odłączyć się na chwilę od wszystkiego, co nas rozprasza, skupić się na swoim wnętrzu i pracy swojego ciała oraz spędzić razem czas. Rozpoczynamy od łagodnej kobiecej praktyki jogi. Będzie to zestaw pozycji, które można wykonywać razem z maluszkiem na sali, dając jednocześnie swemu ciału odprężenie i relaks. Szczególną uwagę zwrócimy na ćwiczenia kręgosłupa, który w tym czasie narażony jest na przeciążenie i różnego rodzaju bóle, a także na pozycje otwierające klatkę piersiową. Wzmacniać będziemy też brzuch, podbrzusze i mięśnie dna miednicy, które wymagają po porodzie szczególnej uwagi. Celem zajęć jest połączenie relaksu, odprężenia i zabawy z poprawieniem kondycji i polepszeniem samopoczucia każdej z nas. Będziemy spotkać się ze sobą, rozmawiać, wymieniać swoimi doświadczeniami, aby razem odkrywać zarówno radości, jak i troski macierzyństwa.

Prowadzące
Julia Weliczenko
Julia WeliczenkoNauczycielka Jogi