Dla Seniorek

Chcesz zachować dobrą formę i sprawne ciało? Mamy dla Was specjalny program zajęć, który jest skierowany do kobiet w każdym wieku a zatem również do Was! Wybór zajęć z naszego programu pozwoli Ci wrócić do witalności, pobudzić kobiecość oraz uzupełnić Twój plan treningowy o niezbędne elementy potrzebne do osiągnięcia zamierzonego efektu. Na dłuższą metę nie można lekceważyć ograniczeń oraz dolegliwości jakie sygnalizuje nam ciało, po długotrwałych codziennych obciążeniach – zadbaj o niego całościowo i daj mu szansę na prawidłowe funkcjonowanie – pozwól sobie na zastrzyk energii i dobroczynne działanie dozowanej odpowiednio dawki ruchu. Zajęcia z naszego programu prowadzone są przez naszych fizjoterapeutów, którzy zadbają o Twoje bezpieczeństwo oraz zdrowie.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia skupiające się przede wszystkim na wzmacnianiu mięśni posturalnych, które odpowiadają za utrzymanie ciała w pozycji pionowej, a tym samym za prawidłową postawę. Są nimi mięśnie: brzuchaty łydki, czworogłowy uda, pośladkowy wielki, prosty brzucha oraz prostownik grzbietu. Naszym celem jest równomierne wzmocnienie tych mięśni, aby długo cieszyć się zgrabną sylwetką i brakiem dolegliwości wynikających z niskiej wytrzymałości poszczególnych partii. Dzięki dużej ilości mobilizacji i rotacji, zajęcia wpływają także na zwiększenie mobilności w stawach oraz w obrębie kręgosłupa. Ćwiczeniom towarzyszy energetyczna muzyka, ale tempo jest utrzymywane na komfortowym poziomie, w którym mamy szansę na skupienie na ruchu oraz poprawne technicznie wykonywanie ćwiczeń.

Prowadzące
Agnieszka Farat
Agnieszka FaratInstruktorka
Ewelina Oberc
Ewelina ObercInstruktorka
Ola Kąkol
Ola KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka
Dominika Zapotoczny
Dominika ZapotocznyInstruktorka

Aktywny stretching

Zajęcia mające na celu rozciągnięcie i poprawę elastyczności mięśni, więzadeł i ścięgien. Dzięki ćwiczeniom rozciągającym zniesiesz napięcie mięśniowe, zwiększysz mobilność oraz poprawisz zakresy ruchów w stawach. Wykonywane systematycznie, poprawiają koordynację ruchową, gibkość oraz zwiększają możliwości ludzkiego ciała. Uczestnictwo w zajęciach i zastosowanie różnorodnych technik stretchingu poprawi również jakość Twojego codziennego funkcjonowania oraz zwiększy efektywność wykonywanych ćwiczeń na innych wybranych przez Ciebie zajęciach.

Prowadzące
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka
Mgr Fizjoterapii, instruktorka Pilates. Pasjonatka zdrowego stylu życia i aktywnego spędzania czasu. Jej pasją jest praca z kobietami w ciąży oraz z kobietami chcącymi bardziej świadomie poznać swoje ciało i dno miednicy. Wierzy, że poprzez odpowiedni ruch i świadomość ciała kobieta jest w stanie cudownie przeżyć ciąże i pozytywnie doświadczyć niesamowitego wydarzenia jakim jest poród.
Łukasz Tereszko
Łukasz TereszkoFizjoterapeuta / Instruktor / Trener personalny
Ewelina Oberc
Ewelina ObercInstruktorka
Anna Ludwikowska
Anna LudwikowskaFizjoterapeutka / Instruktorka
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka
Mgr fizjoterapii, instruktorka Pilates, instruktorka fitness. Jej pasją oprócz rehabilitacji pacjentów jest prowadzenie zajęć o charakterze prozdrowotnym jakie ma okazję prowadzić w naszym Centrum. Prywatnie uwielbia podróże i są one jej ogromną pasją.
Krysia Karolczykova
Krysia KarolczykovaInstruktorka

Reha fit

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, bez względu na wiek, zarówno dla tych które prowadzą siedzący tryb życia, z przewlekłymi bólami stawów i kręgosłupa jak i tych, które w bezpieczny sposób chcą poprawić swoją kondycję i stopniowo budować siłę mięśniową.
Koncentrujemy się na kształtowaniu prawidłowych wzorców posturalnych, wzmacnianiu mięśni głębokich, uczeniu kontroli motorycznej, świadomości ciała i prawidłowym oddechu. Ponadto skupiamy się na likwidacji przeciążeń i przykurczy spowodowanych zbyt małą aktywnością fizyczną.
Wybór tych zajęć to bardzo dobry start dla osób początkujących oraz nie mających styczności z ćwiczeniami wyrabiającymi prawidłowe nawyki ruchowe.

Prowadzące
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka
Dorota Żabińska
Dorota ŻabińskaManager / Obsługa Klientek

Reha fit + masaż powięzi

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, bez względu na wiek, zarówno dla tych które prowadzą siedzący tryb życia, z przewlekłymi bólami stawów i kręgosłupa jak i tych, które w bezpieczny sposób chcą poprawić swoją kondycję i stopniowo budować siłę mięśniową.
Koncentrujemy się na kształtowaniu prawidłowych wzorców posturalnych, wzmacnianiu mięśni głębokich, uczeniu kontroli motorycznej, świadomości ciała i prawidłowym oddechu. Ponadto skupiamy się na likwidacji przeciążeń i przykurczy spowodowanych zbyt małą aktywnością fizyczną.
Wybór tych zajęć to bardzo dobry start dla osób początkujących oraz nie mających styczności z ćwiczeniami wyrabiającymi prawidłowe nawyki ruchowe. Dodatkowo w drugiej części zajęć wykonujemy ćwiczenia, za pomocą których poprawisz ruchomość stawów, rozciągniesz mięśnie oraz zniesiesz napięcie z ciała. Wykorzystywane są rollery – wałki do automasażu, dzięki którym odkryjesz swoje ciało na nowo.

Prowadzące
Dominika Lalik
Dominika LalikFizjoterapeutka / Instruktorka / Trenerka personalna
Ola Kąkol
Ola KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka

Pilates +  masaż powięzi

Zajęcia oparte na metodzie Pilates, które skupiają się dodatkowo na treningu mobilności. Podczas zajęć wykonujemy ćwiczenia, za pomocą których poprawisz ruchomość stawów, rozciągniesz mięśnie oraz zniesiesz napięcie z ciała. Wykorzystywane są rollery – wałki do automasażu, dzięki którym odkryjesz swoje ciało na nowo.

Prowadzące
Roksana Kryk
Roksana KrykFizjoterapeutka / Instruktorka
Ola Kąkol
Ola KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka
Wielka miłośniczka aktywnego trybu życia. Instruktorka fitness, instruktorka pilates, trenerka personalna oraz studentka fizjoterapii na krakowskim AWF
Dominika Lalik
Dominika LalikFizjoterapeutka / Instruktorka / Trenerka personalna
Fizjoterapeutka, instruktorka fitness i Pilates oraz trenerka personalną. Obecnie jest na II roku studiów magisterskich na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Specjalizuje się w rehabilitacji uroginekologicznej oraz treningach medycznych.

Pilates + dno miednicy

Spokojne zajęcia na bazie ćwiczeń metody Pilatesa, które zmuszają do myślenia i koncentracji na swoim ciele. Opracowany zestaw ćwiczeń pobudza mięśnie głębokie, co prowadzi do poprawy naszej koordynacji, wzmocnienia i rozciągnięcia ciała – jest świetną formą profilaktyki i rehabilitacji osłabionych mięśni dna miednicy.
Dno miednicy to swoisty „hamak”, który utrzymuje od spodu nasz tułów i stabilizuje narządy wewnętrzne. Jest on przymocowany do spojenia łonowego, kości guzicznej i guzów kulszowych, stanowiących rusztowanie dla tych mięśni. Opadanie narządów, przebyte porody, nadwaga, niedobór estrogenów, zażywanie leków czy praca fizyczna, powodują osłabienie i niewydolność mięśni dna miednicy, a to w konsekwencji prowadzi do problemów z nietrzymaniem moczu, a w zaawansowanym stadium do obniżenia narządów w dolnej części podbrzusza. Najbardziej skuteczny i nieinwazyjny sposób uniknięcia powyższych dolegliwości, jakim jest trening dna miednicy, zalecany jest zarówno kobietom młodym, jak i starszym.
Trening dna miednicy przynosi bardzo dobre rezultaty w okresie okołoporodowym – przygotowuje krocze do porodu, a po porodzie pomaga zregenerować zmęczone i obciążone ciążą mięśnie. Jest nauką świadomego napinania i rozluźniania mięśni krocza, w celu ich wzmocnienia i poprawy elastyczności. Wykwalifikowany trener, poprzez wizualizacje, pomoże zrozumieć pacjentce jak ćwiczyć oraz jak dbać o dno miednicy na co dzień.

Prowadzące
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka
Dominika Lalik
Dominika LalikFizjoterapeutka / Instruktorka / Trenerka personalna
Fizjoterapeutka, instruktorka fitness i Pilates oraz trenerka personalną. Obecnie jest na II roku studiów magisterskich na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Specjalizuje się w rehabilitacji uroginekologicznej oraz treningach medycznych.
Paulina Wojtałów
Paulina WojtałówInstruktorka

Gimnastyka/Pilates

Zajęcia o aktywnej rozgrzewce, podczas której mamy rozgrzać ciało i pobudzić je do pracy. W drugiej części skupiamy się na wzmacnianiu mięśni głębokich oraz mięśni przykręgosłupowych według metody Pilates. Zajęcia skierowane przede wszystkim do Pań, które chcą wzmocnić całe ciało jak i zaznać chwili relaksu na koniec dnia.

Prowadzące
Małgorzata Leśniak
Małgorzata LeśniakInstruktorka / Fizjoterapeutka

Powiązane artykuły

LaLoba Dauna 113 Najbliższe godziny

LaLoba Beskidzka 30C Najbliższe godziny