Dla Seniorek

Chcesz zachować dobrą formę i sprawne ciało? Mamy dla Was specjalny program zajęć, który jest skierowany do kobiet w każdym wieku a zatem również do Was! Wybór zajęć z naszego programu pozwoli Ci wrócić do witalności, pobudzić kobiecość oraz uzupełnić Twój plan treningowy o niezbędne elementy potrzebne do osiągnięcia zamierzonego efektu. Na dłuższą metę nie można lekceważyć ograniczeń oraz dolegliwości jakie sygnalizuje nam ciało, po długotrwałych codziennych obciążeniach – zadbaj o niego całościowo i daj mu szansę na prawidłowe funkcjonowanie – pozwól sobie na zastrzyk energii i dobroczynne działanie dozowanej odpowiednio dawki ruchu. Zajęcia z naszego programu prowadzone są przez naszych fizjoterapeutów, którzy zadbają o Twoje bezpieczeństwo oraz zdrowie.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia skupiające się przede wszystkim na wzmacnianiu mięśni posturalnych, które odpowiadają za utrzymanie ciała w pozycji pionowej, a tym samym za prawidłową postawę. Są nimi mięśnie: brzuchaty łydki, czworogłowy uda, pośladkowy wielki, prosty brzucha oraz prostownik grzbietu. Naszym celem jest równomierne wzmocnienie tych mięśni, aby długo cieszyć się zgrabną sylwetką i brakiem dolegliwości wynikających z niskiej wytrzymałości poszczególnych partii. Dzięki dużej ilości mobilizacji i rotacji, zajęcia wpływają także na zwiększenie mobilności w stawach oraz w obrębie kręgosłupa. Ćwiczeniom towarzyszy energetyczna muzyka, ale tempo jest utrzymywane na komfortowym poziomie, w którym mamy szansę na skupienie na ruchu oraz poprawne technicznie wykonywanie ćwiczeń.

Prowadzące
Agnieszka Farat
Agnieszka FaratInstruktorka
Kamila Kretowicz
Kamila KretowiczInstruktorka
Kamila Lipka
Kamila LipkaInstruktorka
Ewelina Oberc
Ewelina ObercInstruktorka
Ola Kąkol
Ola KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka
Monika Nasienniak
Monika NasienniakInstruktorka
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka

Aktywny stretching

Zajęcia mające na celu rozciągnięcie i poprawę elastyczności mięśni, więzadeł i ścięgien. Dzięki ćwiczeniom rozciągającym zniesiesz napięcie mięśniowe, zwiększysz mobilność oraz poprawisz zakresy ruchów w stawach. Wykonywane systematycznie, poprawiają koordynację ruchową, gibkość oraz zwiększają możliwości ludzkiego ciała. Uczestnictwo w zajęciach i zastosowanie różnorodnych technik stretchingu poprawi również jakość Twojego codziennego funkcjonowania oraz zwiększy efektywność wykonywanych ćwiczeń na innych wybranych przez Ciebie zajęciach.

Prowadzące
Kamila Kretowicz
Kamila KretowiczInstruktorka
Łukasz Tereszko
Łukasz TereszkoFizjoterapeuta / Instruktor / Trener personalny
Ewelina Oberc
Ewelina ObercInstruktorka
Anna Ludwikowska
Anna LudwikowskaFizjoterapeutka / Instruktorka

Reha fit

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, bez względu na wiek, zarówno dla tych które prowadzą siedzący tryb życia, z przewlekłymi bólami stawów i kręgosłupa jak i tych, które w bezpieczny sposób chcą poprawić swoją kondycję i stopniowo budować siłę mięśniową.
Koncentrujemy się na kształtowaniu prawidłowych wzorców posturalnych, wzmacnianiu mięśni głębokich, uczeniu kontroli motorycznej, świadomości ciała i prawidłowym oddechu. Ponadto skupiamy się na likwidacji przeciążeń i przykurczy spowodowanych zbyt małą aktywnością fizyczną.
Wybór tych zajęć to bardzo dobry start dla osób początkujących oraz nie mających styczności z ćwiczeniami wyrabiającymi prawidłowe nawyki ruchowe.

Prowadzące
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka
Dorota Żabińska
Dorota ŻabińskaManager / Obsługa Klientek
Anna Ludwikowska
Anna LudwikowskaFizjoterapeutka / Instruktorka

Reha fit + masaż powięzi

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich osób, bez względu na wiek, zarówno dla tych które prowadzą siedzący tryb życia, z przewlekłymi bólami stawów i kręgosłupa jak i tych, które w bezpieczny sposób chcą poprawić swoją kondycję i stopniowo budować siłę mięśniową.
Koncentrujemy się na kształtowaniu prawidłowych wzorców posturalnych, wzmacnianiu mięśni głębokich, uczeniu kontroli motorycznej, świadomości ciała i prawidłowym oddechu. Ponadto skupiamy się na likwidacji przeciążeń i przykurczy spowodowanych zbyt małą aktywnością fizyczną.
Wybór tych zajęć to bardzo dobry start dla osób początkujących oraz nie mających styczności z ćwiczeniami wyrabiającymi prawidłowe nawyki ruchowe. Dodatkowo w drugiej części zajęć wykonujemy ćwiczenia, za pomocą których poprawisz ruchomość stawów, rozciągniesz mięśnie oraz zniesiesz napięcie z ciała. Wykorzystywane są rollery – wałki do automasażu, dzięki którym odkryjesz swoje ciało na nowo.

Prowadzące
Dominika Lalik
Dominika LalikFizjoterapeutka / Instruktorka / Trenerka personalna
Ola Kąkol
Ola KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka

Pilates +  masaż powięzi

Zajęcia oparte na metodzie Pilates, które skupiają się dodatkowo na treningu mobilności. Podczas zajęć wykonujemy ćwiczenia, za pomocą których poprawisz ruchomość stawów, rozciągniesz mięśnie oraz zniesiesz napięcie z ciała. Wykorzystywane są rollery – wałki do automasażu, dzięki którym odkryjesz swoje ciało na nowo.

Prowadzące
Roksana Kryk
Roksana KrykFizjoterapeutka / Instruktorka

Pilates + dno miednicy

Spokojne zajęcia na bazie ćwiczeń metody Pilatesa, które zmuszają do myślenia i koncentracji na swoim ciele. Opracowany zestaw ćwiczeń pobudza mięśnie głębokie, co prowadzi do poprawy naszej koordynacji, wzmocnienia i rozciągnięcia ciała – jest świetną formą profilaktyki i rehabilitacji osłabionych mięśni dna miednicy.
Dno miednicy to swoisty „hamak”, który utrzymuje od spodu nasz tułów i stabilizuje narządy wewnętrzne. Jest on przymocowany do spojenia łonowego, kości guzicznej i guzów kulszowych, stanowiących rusztowanie dla tych mięśni. Opadanie narządów, przebyte porody, nadwaga, niedobór estrogenów, zażywanie leków czy praca fizyczna, powodują osłabienie i niewydolność mięśni dna miednicy, a to w konsekwencji prowadzi do problemów z nietrzymaniem moczu, a w zaawansowanym stadium do obniżenia narządów w dolnej części podbrzusza. Najbardziej skuteczny i nieinwazyjny sposób uniknięcia powyższych dolegliwości, jakim jest trening dna miednicy, zalecany jest zarówno kobietom młodym, jak i starszym.
Trening dna miednicy przynosi bardzo dobre rezultaty w okresie okołoporodowym – przygotowuje krocze do porodu, a po porodzie pomaga zregenerować zmęczone i obciążone ciążą mięśnie. Jest nauką świadomego napinania i rozluźniania mięśni krocza, w celu ich wzmocnienia i poprawy elastyczności. Wykwalifikowany trener, poprzez wizualizacje, pomoże zrozumieć pacjentce jak ćwiczyć oraz jak dbać o dno miednicy na co dzień.

Prowadzące
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka
Małgorzata Leśniak
Małgorzata LeśniakInstruktorka / Fizjoterapeutka

Gimnastyka/Pilates

Zajęcia o aktywnej rozgrzewce, podczas której mamy rozgrzać ciało i pobudzić je do pracy. W drugiej części skupiamy się na wzmacnianiu mięśni głębokich oraz mięśni przykręgosłupowych według metody Pilates. Zajęcia skierowane przede wszystkim do Pań, które chcą wzmocnić całe ciało jak i zaznać chwili relaksu na koniec dnia.

Prowadzące
Lidia Kaltenberg
Lidia KaltenbergFizjoterapeutka / Instruktorka
Małgorzata Leśniak
Małgorzata LeśniakInstruktorka / Fizjoterapeutka

Powiązane artykuły

LaLoba Dauna 113 Najbliższe godziny

LaLoba Beskidzka 30C Najbliższe godziny