Fitness

Zajęcia z grupy Fitness skierowane są do kobiet, które pragną pracować nad swoją sylwetką, poprawić kondycję, spalić tkankę tłuszczową, uwydatnić mięśnie, ujędrnić ciało. Udział w zajęciach gwarantuje Ci naukę ćwiczeń, dzięki którym poprawisz jakość funkcjonowania w codziennym życiu. Dzięki nim poprawisz wygląd swojego ciała oraz jakość swojego życia. Różnorodność sprzętu sportowego używanego na zajęciach, zapewni Ci odpowiedni bodziec do budowania siły mięśniowej oraz zmobilizuje każdą partię ciała do efektywnej pracy. Ze względu na efekty i cel dzielimy zajęcia na SYLWETKA i SPALANIE.

Sylwetka

Fitness początki NOWOŚĆ

Zajęcia przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją przygodę z aktywnością fizyczną. Dla tych, które nigdy nie uczestniczyły w  zajęciach fitness, jak i tych początkujących, które chcą jeszcze popracować nad techniką wykonywania ćwiczeń. Zaznajomimy Cię z podstawowymi krokami używanymi podczas rozgrzewki oraz ćwiczeniami pojawiającymi się na różnych formach zajęć. Nauczysz się świadomie pracować ciałem, przyswoisz prawidłowe wzorce ruchowe, a także poznasz sprzęt treningowy dostępny na sali fitness. Idealna propozycja na start, dla osób które zaczynają starania o odzyskanie sprawności i poprawę wyglądu sylwetki. Zajęcia rozpoczynają się krótką rozgrzewką, zbudowaną z podstawowych kroków fitnessowych. Druga część skupia się na wykonywaniu prostych ćwiczeń angażujących całe ciało i pracy nad poprawnością ich wykonywania. Na pewno się zmęczysz, ale trening nie zniechęci Cię na początku Twojej drogi. Dzięki tym zajęciom każde kolejne zajęcia będą łatwiejsze do zrozumienia i wykonania.

Prowadzące
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka
Małgorzata Leśniak
Małgorzata LeśniakInstruktorka / Fizjoterapeutka
Krysia Karolczyková
Krysia KarolczykováInstruktorka
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka
Gabriela Płaneta
Gabriela PłanetaInstruktorka
Łukasz Tereszko
Łukasz TereszkoFizjoterapeuta / Instruktor / Trener personalny

Całe Ciało

Trening ukierunkowany na wysmuklenie i ujędrnienie sylwetki oraz kształtowanie wszystkich partii mięśniowych. Ćwiczenia z użyciem różnorodnego sprzętu, mają na celu poprawienie zdolności motorycznych,  wypracowanie prawidłowych wzorców ruchowych, zwiększenie wytrzymałości oraz siły mięśniowej. Trening zbudowany głównie z ćwiczeń wielostawowych, angażujących do pracy całe ciało, pozwala spalać tkankę tłuszczową i zapewnia równomierne wzmocnienie górnych i dolnych partii ciała. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki o umiarkowanej intensywności, podczas której mogą pojawić się elementy wzmacniające lub ćwiczenia cardio.

Prowadzące
Dominika Lalik
Dominika LalikFizjoterapeutka / Instruktorka / Trenerka personalna
Aleksandra Kąkol
Aleksandra KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka
Krysia Karolczyková
Krysia KarolczykováInstruktorka
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka
Łukasz Tereszko
Łukasz TereszkoFizjoterapeuta / Instruktor / Trener personalny
Małgorzata Leśniak
Małgorzata LeśniakInstruktorka / Fizjoterapeutka
Barbara Bernasik
Barbara BernasikInstruktorka

Całe Ciało + Sztangi

Trening siłowy, wzmacniający i kształtujący sylwetkę z użyciem sztangi, poprawiający naszą wytrzymałość i siłę. Podczas treningu pojawiają się ćwiczenia na każdą partię mięśniową, połączone w ciekawe sekwencje, które  wykonuje się w rytm towarzyszącej na treningu muzyki. Podczas rozgrzewki zaczynamy przygotowywać ciało do pracy używając sztangi, a jej ciężar dostosowujemy do swoich możliwości. Nie bój się, najlżejsza sztanga waży 3 kg – więc każdy poradzi sobie na zajęciach.
Zajęcia przeznaczone dla osób zaznajomnionych już z poprawną techniką wykonywania ćwiczeń.

Prowadzące
Gabriela Płaneta
Gabriela PłanetaInstruktorka

Całe Ciało TRX

Zajęcia zbudowane z ćwiczeń z masą własnego ciała, do których używa się specjalnych systemów podwieszanych, taśm/ pasów w kształcie litery Y. Trening ten uaktywnia w ruchu całe ciała, angażując do pracy wszystkie mięśnie, w tym mięśnie głębokie. Nie obciąża zbytnio stawów i kręgosłupa, natomiast idealnie wzmacnia mięśnie głębokie. Idealny dla tych osób, które chcą wyrzeźbić piękną sylwetkę oraz poprawić swoją siłę i wytrzymałość. W treningu TRX mięśnie pracują pokonując siłę grawitacji i dźwigając ciężar ciała ćwiczącego. Trening TRX polecany jest każdemu, niezależnie od stopnia jego wytrenowania, jest ciężko, ale warto.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Górne partie + brzuch

Zajęcia wzmacniające i kształtujące górne partie ciała. Trening z obciążeniem dla kobiet to doskonały sposób na spalania tkanki tłuszczowej i wymodelowanie rąk, barków i pleców. Ćwiczenia wykonywane są z wykorzystaniem sprzętu: kettli, sztang, hantli czy taśm. Często pojawia się również trening kalisteniczny, podczas którego do ćwiczeń wykorzystujemy masę własnego ciała. Obok pracy nad górnymi partiami, skupiamy się również nad wzmocnieniem i modelowaniem mięśni brzucha.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Całe Ciało + Piłki

Zajęcia, które wzmacniają mięśnie, ale są też świetnym sposobem na rehabilitację. Z jednej strony, pozwalają wypracować smukłą sylwetkę, zarysować mięśnie rąk, grzbietu, brzucha i nóg. Z drugiej, ćwiczenia z dużą piłką eliminują bóle kręgosłupa, wpływają na prawidłową ruchomość stawów, poprawiają równowagę i mobilność. Pomagają również wzmocnić mięśnie, w tym dna miednicy. Trening poprzedzony jest krótką aktywną rozgrzewką, zakończony relaksacją i wyciszeniem.

Prowadzące
Krysia Karolczyková
Krysia KarolczykováInstruktorka
Małgorzata Leśniak
Małgorzata LeśniakInstruktorka / Fizjoterapeutka

Trening obwodowy NOWOŚĆ

Ciekawy i bardzo urozmaicony trening, który angażuje do pracy wszystkie partie mięśniowe. Pozwala wyrzeźbić sylwetkę, wzmocnić całe ciało i poprawia naszą wytrzymałość. Ze względu na swoją nieskomplikowaną formę, jest idealny również dla osób początkujących. Trening zbudowany jest z kilku ćwiczeń, które wykonuje się jedno po drugim przez określoną ilość sekund. Cały obwód powtarzamy kilka razy. Do treningu wykorzystujemy sprzęt tj.: step, hantle, kettl czy sztanga.

Prowadzące
Krysia Karolczyková
Krysia KarolczykováInstruktorka

Wzmacnianie NOWOŚĆ

Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie wszystkich grup mięśniowych, ale też wysmuklenie sylwetki.  Jest to trening o charakterze siłowym, jak i aerobowym. Ćwiczenia mają za zadanie zwiększyć siłę mięśni nóg, pośladków, rąk, grzbietu oraz brzucha, a także wyszczuplić te partie ciała. Pomaga nam w tym wykorzystywany do treningu sprzęt: hantle, sztanga, kettl, mini bandy. Często pojawiają się również ćwiczenia, w których wykorzystujemy ciężar własnego ciała.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Trening Funkcjonalny NOWOŚĆ

To trening całego ciała, polegający na poprawie i wzmocnieniu konkretnej funkcji naszego ciała – szybkości, siły, wytrzymałości, stabilizacji, koordynacji czy mobilności. W zależności od celu treningowego, dobierany jest odpowiedni zestaw ćwiczeń i przyrządów. W treningu używamy sprzętu takiego jak: sztangi, hantle, piłki szwajcarskie i ovoball, taśmy oraz tubingi. Trening funkcjonalny poprawia ogólną sprawność fizyczną, samopoczucie, a dodatkowo kształtuje szczupłą i zdrową sylwetkę.

Prowadzące
Barbara Bernasik
Barbara BernasikInstruktorka

WakeUp! NOWOŚĆ

Poranne zajęcia o średniej intensywności, których celem jest wzmocnienie mięśni brzucha, pośladków i ud. Odpowiednio dobrane ćwiczenia wysmuklają i kształtują newralgiczne miejsca kobiet, na których gromadzi się tkanka tłuszczowa. Po krótkiej rozgrzewce, przygotowującej ciało do pracy, wykonujemy odpowiednie ćwiczenia w pozycji stojącej oraz w pozycjach niskich na macie. Trening często wykonuje się z użyciem sprzętu m.in. taśm mini-band, obciążeń na nogi czy hantli. Na koniec skupimy się na rozciągnięciu wszystkich partii ciała, tak by z większą energią rozpocząć dzień!

Prowadzące
Dorota Żabińska
Dorota ŻabińskaInstruktorka
Katarzyna Bartosiewicz
Katarzyna BartosiewiczInstruktorka / Fizjoterapeutka

Spalanie

Dolne partie + brzuch

Jeżeli Twoim celem jest wyszczuplenie i wysmuklenie ud oraz ujędrnienie pośladków, te zajęcia są idealne dla Ciebie. Trening nastawiony jest na spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, wzmocnienie dolnych partii ciała i modelowanie sylwetki. Interwałowa rozgrzewka i praca w zmiennym tempie pobudza nasz metabolizm do przyspieszonego działania i pozwala spalać kalorię jeszcze wiele godzin po treningu. W trakcie treningu pracujemy również nad partiami brzucha – modelujemy i spalamy zbędną tkankę tłuszczową w tych okolicach. Na zajęciach korzystamy ze sprzętu: hantle, minibandy, stepy, kettle itp.

Prowadzące
Dorota Żabińska
Dorota ŻabińskaInstruktorka
Aleksandra Kąkol
Aleksandra KąkolInstruktorka / Trenerka personalna / Fizjoterapeutka

Kardio + Step

Intensywny trening z wykorzystaniem stepu, nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej, kształtowanie sylwetki, poprawie wydolności organizmu oraz wytrzymałości mięśniowej. Naprzemienne zastosowanie ćwiczeń wykonywanych w szybkim tempie z ćwiczeniami wzmacniającymi, zapewnią Ci efektywny trening, po którym jeszcze długo będziesz spalać kalorie. Trening rozpoczyna 15-minutowa rozgrzewka-prosty układ choreograficzny na stepie.

Prowadzące
Łukasz Tereszko
Łukasz TereszkoFizjoterapeuta / Instruktor / Trener personalny

Płaski brzuch

Trening idealny dla osób, które chcą spalić tkankę tłuszczową i jednocześnie wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie brzucha. Zajęcia rozpoczyna krótka rozgrzewka, po której następuje pierwsza część cardio o średniej intensywności. Druga część skupiona jest na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha, które wykonujemy po sobie w kilku seriach. Do treningu wykorzystujemy często dużą piłkę, ovoball, taśmy mini bands, step oraz pracujemy z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Szybkie spalanie NOWOŚĆ

Zajęcia o średniej intensywności, opierające się przede wszystkim na ćwiczeniach wytrzymałościowych połączonych z serią ćwiczeń wzmacniających. Trening pobudza do pracy wszystkie partie mięśniowe. Ma charakter aerobowy (tlenowy), pomaga w poprawieniu wydolności, wzmocnieniu układu oddechowego i krążeniowego. Trening dla każdej z Was, która ma na celu poprawę sylwetki oraz pozbycie się zbędnych kilogramów.

Prowadzące
Gabriela Płaneta
Gabriela PłanetaInstruktorka

Tabata

To połączenie intensywnego treningu interwałowego z umiarkowanym treningiem aerobowym. Doskonały sposób na wypracowanie smukłej sylwetki, poprawę kondycji, szybkości i sprawności. Dzięki swojej intensywności, trening ten przyspiesza znacząco nasz metabolizm. Tabata jest treningiem krótki, ale niezwykle efektywnym. Trwa 4 minuty, podczas których przez 20 sec wykonujemy jak najwięcej powtórzeń danego ćwiczenia. Po każdym powtórzeniu odpoczywamy przez 10 sec. Serię powtarzamy 8 razy.

Prowadzące
Krysia Karolczyková
Krysia KarolczykováInstruktorka

Zumba®

Połączenie tańca i fitnessu w klimacie latino. Dobór kroków, kombinacja ruchów i muzyki, gwarantuje świetną zabawę i olbrzymią dawkę energii. To jeden z najprzyjemniejszych sposobów na spalanie kalorii i wysmuklenie sylwetki. Pozwala poprawić kondycję, ujędrnić ciało i sprawić, że Twoje ruchy staną się niezwykle kobiece.
Na zajęciach pojawiają się krótkie choreografie, zbudowane z prostych kroków takich stylów tanecznych jak salsa, merengue, cumbia, reggaeton czy hip hop, tańczone do znanych i lubianych hitów.  Zajęcia przeznaczone dla każdego, bez względu na wiek i umiejętności.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Salsation®

Najszybciej rozwijający się program dance&fitness w Europie! Salsation® opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu wzmacniamy i wysmuklamy równomiernie całe ciało. Możemy tańczyć i ćwiczyć jednocześnie! Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki Salsation® można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów. Jak wyglądają zajęcia: Zaczynają się od kompleksowej rozgrzewki, czyli izolacji ciała oraz ruchów dynamicznych. Podczas głównej części zajęć pojawia się kilka tanecznych choreografii, każda ułożona do konkretnego utworu, każda zawierająca elementy treningu funkcjonalnego, każda prowadzona w przyjemny i zabawowy sposób. Na każdych zajęciach instruktor uczy poprawności wykonania poszczególnych ruchów/kroków, tłumaczy sens choreografii – wszystko w zależności od potrzeb grupy. Zajęcia kończą się częścią relaksacyjną „cool-down”.

Prowadzące
Sandra Jędryszczyk
Sandra JędryszczykInstruktorka

Latino solo

Chcesz obudzić w sobie kobiecość i oddać się rytmowi muzyki? Zajęcia Latino Solo są dla każdej kobiety, czującej muzykę w duszy. Na zajęciach pojawiają się krótkie układy choreograficzne, ułożone z prostych kroków inspirowanych salsą, merengue, bachatą oraz reggaetonem. Wszystkich ruchów oraz izolacji ciała nauczysz się  na zajęciach od podstaw, świetnie się przy tym bawiąc i gubiąc zbędne kilogramy.

Prowadzące
Sandra Jędryszczyk
Sandra JędryszczykInstruktorka