Zajęcia z grupy Fitness skierowane są do kobiet, które pragną pracować nad swoją sylwetką, poprawić kondycję, spalić tkankę tłuszczową, uwydatnić mięśnie, ujędrnić ciało. Udział w zajęciach gwarantuje Ci naukę ćwiczeń, dzięki którym poprawisz jakość funkcjonowania w codziennym życiu. Dzięki nim poprawisz wygląd swojego ciała oraz jakość swojego życia. Różnorodność sprzętu sportowego używanego na zajęciach, zapewni Ci odpowiedni bodziec do budowania siły mięśniowej oraz zmobilizuje każdą partię ciała do efektywnej pracy. Ze względu na efekty i cel dzielimy zajęcia na SYLWETKA i SPALANIE.

Sylwetka

Fitness początki

Zajęcia przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją przygodę z aktywnością fizyczną. Dla tych, które nigdy nie uczestniczyły w  zajęciach fitness, jak i tych początkujących, które chcą jeszcze popracować nad techniką wykonywania ćwiczeń. Zaznajomimy Cię z podstawowymi krokami używanymi podczas rozgrzewki oraz ćwiczeniami pojawiającymi się na różnych formach zajęć. Nauczysz się świadomie pracować ciałem, przyswoisz prawidłowe wzorce ruchowe, a także poznasz sprzęt treningowy dostępny na sali fitness. Idealna propozycja na start, dla osób które zaczynają starania o odzyskanie sprawności i poprawę wyglądu sylwetki. Zajęcia rozpoczynają się krótką rozgrzewką, zbudowaną z podstawowych kroków fitnessowych. Druga część skupia się na wykonywaniu prostych ćwiczeń angażujących całe ciało i pracy nad poprawnością ich wykonywania. Na pewno się zmęczysz, ale trening nie zniechęci Cię na początku Twojej drogi. Dzięki tym zajęciom każde kolejne zajęcia będą łatwiejsze do zrozumienia i wykonania.

Prowadzące
Patrycja Baran
Patrycja BaranInstruktorka

Całe Ciało

Trening ukierunkowany na wysmuklenie i ujędrnienie sylwetki oraz kształtowanie wszystkich partii mięśniowych. Ćwiczenia z użyciem różnorodnego sprzętu, mają na celu poprawienie zdolności motorycznych,  wypracowanie prawidłowych wzorców ruchowych, zwiększenie wytrzymałości oraz siły mięśniowej. Trening zbudowany głównie z ćwiczeń wielostawowych, angażujących do pracy całe ciało, pozwala spalać tkankę tłuszczową i zapewnia równomierne wzmocnienie górnych i dolnych partii ciała. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki o umiarkowanej intensywności, podczas której mogą pojawić się elementy wzmacniające lub ćwiczenia cardio.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka
Anna Jędruch
Anna JędruchInstruktorka

Górne partie + brzuch

Zajęcia wzmacniające i kształtujące górne partie ciała. Trening z obciążeniem dla kobiet to doskonały sposób na spalania tkanki tłuszczowej i wymodelowanie rąk, barków i pleców. Ćwiczenia wykonywane są z wykorzystaniem sprzętu: kettli, sztang, hantli czy taśm. Często pojawia się również trening kalisteniczny, podczas którego do ćwiczeń wykorzystujemy masę własnego ciała. Obok pracy nad górnymi partiami, skupiamy się również nad wzmocnieniem i modelowaniem mięśni brzucha.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Body shape

Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie wszystkich grup mięśniowych, ale też wysmuklenie sylwetki.  Jest to trening o charakterze siłowym, jak i aerobowym. Ćwiczenia mają za zadanie zwiększyć siłę mięśni nóg, pośladków, rąk, grzbietu oraz brzucha, a także wyszczuplić te partie ciała. Pomaga nam w tym wykorzystywany do treningu sprzęt: hantle, sztanga, kettl, mini bandy. Często pojawiają się również ćwiczenia, w których wykorzystujemy ciężar własnego ciała.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Sztangi

Trening siłowy, wzmacniający i kształtujący sylwetkę z użyciem sztangi, poprawia naszą wytrzymałość i siłę. Podczas treningu pojawiają się ćwiczenia na każdą grupę mięśniową, połączone w ciekawe sekwencje, które wykonuje się w rytm towarzyszącej na treningu muzyki. Podczas rozgrzewki zaczynamy przygotowywać ciało do pracy używając sztangi, a jej ciężar dostosowujemy do swoich możliwości.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Spalanie

Dolne partie + brzuch

Jeżeli Twoim celem jest wyszczuplenie i wysmuklenie ud oraz ujędrnienie pośladków, te zajęcia są idealne dla Ciebie. Trening nastawiony jest na spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, wzmocnienie dolnych partii ciała i modelowanie sylwetki. Interwałowa rozgrzewka i praca w zmiennym tempie pobudza nasz metabolizm do przyspieszonego działania i pozwala spalać kalorię jeszcze wiele godzin po treningu. W trakcie treningu pracujemy również nad partiami brzucha – modelujemy i spalamy zbędną tkankę tłuszczową w tych okolicach. Na zajęciach korzystamy ze sprzętu: hantle, minibandy, stepy, kettle itp.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Płaski brzuch

Trening idealny dla osób, które chcą spalić tkankę tłuszczową i jednocześnie wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie brzucha. Zajęcia rozpoczyna krótka rozgrzewka, po której następuje pierwsza część cardio o średniej intensywności. Druga część skupiona jest na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha, które wykonujemy po sobie w kilku seriach. Do treningu wykorzystujemy często dużą piłkę, ovoball, taśmy mini bands, step oraz pracujemy z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka

Zumba®

Połączenie tańca i fitnessu w klimacie latino. Dobór kroków, kombinacja ruchów i muzyki, gwarantuje świetną zabawę i olbrzymią dawkę energii. To jeden z najprzyjemniejszych sposobów na spalanie kalorii i wysmuklenie sylwetki. Pozwala poprawić kondycję, ujędrnić ciało i sprawić, że Twoje ruchy staną się niezwykle kobiece.
Na zajęciach pojawiają się krótkie choreografie, zbudowane z prostych kroków takich stylów tanecznych jak salsa, merengue, cumbia, reggaeton czy hip hop, tańczone do znanych i lubianych hitów.  Zajęcia przeznaczone dla każdego, bez względu na wiek i umiejętności.

Prowadzące
Marcela Kiełt
Marcela KiełtInstruktorka