Zajęcia w grupach zamkniętych

W naszym grafiku pojawiły się także zajęcia w grupach zamkniętych. Co to takiego?
Zamknięta, stała grupa która liczy maksymalnie 8 osób to większe bezpieczeństwo i komfort ćwiczeń.
Ćwiczenia przygotowane zostały z myślą o konkretnych dolegliwościach, takich jak szyja, barki, ale także z myślą o szczególnym czasie – m.in. zajęcia dla kobiet w ciąży.

Korzyści z uczestnictwa w grupach zamkniętych

– mała, kameralna grupa, maksymalnie 8 osób
– komfort ćwiczeń
– ćwiczenia dopasowane indywidualnie do każdej z Was
– szybszy progres i osiągnięcie zamierzonych celów
– gwarancja miejsca na zajęciach

Pozbądź się bólu i wyprostuj sylwetkę – szyja, barki, wdowi garb

Trening przeznaczony głównie dla osób prowadzących siedzący tryb życia, z problemami bólowymi w rejonie szyi, barków, kręgosłupa piersiowego oraz łopatek. Będziemy pracowały nad zwiększeniem ruchomości w tych rejonach, wzmocnieniem mięśni grzbietu i okolicy barków oraz poprawą sylwetki. Regularne ćwiczenia pozwolą Ci pozbyć się dolegliwości bólowych, rozluźnić spięte mięśnie i wyrobić nawyk przyjmowania prawidłowej postawy ciała w pozycji siedzącej.

Poniedziałek 20:30-21:20
Prowadzenie: Kamila Lipka

Pilates

Pilates to metoda mająca na celu zrozumienie, usprawnienie oraz wprowadzenie równowagi w naszym ciele. Pilates uczy kluczowych zasad ruchu, wykorzystywanych w codziennych aktywnościach. Zrozumienie ich jest podstawą skutecznej pracy z ciałem. Zaczynając przygodę z Pilatesem, poznajemy ćwiczenia z tzw. części Pre-Pilates, które uczą nas poprawnego ruchu. Mając tę wiedzę i świadomość ciała możemy bezpiecznie poznawać i praktykować bardziej zaawansowane ćwiczenia. Pozycje Pilatesa wykorzystywane są w rehabilitacji, polecane przez wielu lekarzy i fizjoterapeutów. Jeśli pilatesowy trening nie jest Ci obcy, chciałabyś zgłębić tajniki tej metody pracy z ciałem, doszlifować swoje umiejętności i poczuć realny rozwój swoich pilatesowych możliwości, a do tego zrelaksować się i wyciszyć, dołącz do naszej specjalnej zamkniętej grupy pilatesowej. Celem pracy w zamkniętej grupie jest nie tylko możliwość indywidualnego podejścia do każdej z ćwiczących osób, ale przede wszystkim stworzenie doskonałych warunków do osiągania kolejnych etapów pilatesowego zaawansowania. Kameralna 12-osobowa grupa zapewni komfort, bezpieczeństwo oraz poczucie doskonałego zaopiekowania.

Środa 18:00-18:50
Prowadzenie: Paulina Wojtałów

Joga terapeutyczna

Czy dolegliwości bólowe, schorzenia i kontuzje, powstrzymują Cię przed praktyką Jogi? Już teraz nie musisz martwić się o to, że problemy ze zdrowiem zamykają Ci drogę do aktywności. Specjalnie dla osób z dolegliwościami, stworzyłyśmy zamkniętą grupę Jogi terapeutycznej. Joga terapeutyczna to łagodna praktyka, pasywne dociski, wydłużone czasy i praca z pomocami takimi jak kostki, koce, worki, paski, pod kątem terapii schorzeń stawu barkowego, bioder, kolan, problemów ruchowych czy bólów kręgosłupa. Praktyka skrojona na miarę Twoich potrzeb i możliwości, pomoże Ci zminimalizować dolegliwości bólowe i pozwoli w pełni cieszyć się terapią ruchem. Grupa zamknięta to gwarancja komfortu i bezpieczeństwa- grupa maks. 12- osobowa, wsparcie i zaangażowanie Nauczycielki oraz indywidualne podejście i dobór spersonalizowanych ćwiczeń.

Sobota 9:00-9:50
Prowadzenie: Emilia Figurniak

Aktywna w ciąży – zachowaj formę i przygotuj się do porodu

Zajęcia prowadzone przez fizjoterapeutkę przeznaczone dla kobiet w ciąży, pomogą nie tylko utrzymać formę, ale także poprawią samopoczucie i pozwolą przygotować do porodu. Aktywność fizyczna w okresie ciąży jest bardzo ważna. Usprawnia pracę układu krwionośnego, oddechowego i mięśniowego. Dzięki ćwiczeniom przyszłe Mamy lepiej znoszą dolegliwości związane z ciążą, a także łatwiej i szybciej powracają do dawnej formy po porodzie. Na zajęcia zapraszamy Panie od I trymestru ciąży. Wymagane jest zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do aktywności fizycznej.

Środa 18:15
Prowadzenie: Aleksandra Kąkol

Gimnastyka poporodowa – wróć bezpiecznie do formy

Trening skupia się na przywróceniu prawidłowego funkcjonowania ciała po ciąży i porodzie, korekcji postawy, poprawie świadomości ciała. Celem treningu jest przygotowanie organizmu na obciążenia życia codziennego oraz powrotu do sportu. Zawiera ćwiczenia mobilizacyjne, wzmacniające i rozciągające, a tempo ćwiczeń jest umiarkowane, dlatego przeznaczony jest dla każdej kobiety chcącej powrócić do aktywności fizycznej po porodzie. Holistyczne podejście do ciała powoduje, że trening ten świetnie nadaje się dla kobiet z problemem rozejścia mięśnia prostego brzucha. Kameralna 7-osobowa grupa zapewni Ci komfort i poczucie bezpieczeństwa na sali.

Środa 17:15
Prowadzenie: Aleksandra Kąkol
Go to Top