Szukasz pomysłu na zajęcia rozwojowe dla Twojego dziecka – dobrze trafiłeś – w LaLobie mamy wyjątkowe prowadzące, które zadbają o Twoje dziecko.
Zapraszamy na zajęcia, z których każde ma na celu bezstresowy rozwój Twojego dziecka. Wybierz co potrzebujesz dla Twojej pociechy w zależności od etapu jego rozwoju i wieku. W ofercie mamy zajęcia od 3 miesiąca do 6 lat!Wszystkie prowadzone są przez nasze profesjonalistki na co dzień pracujące w naszym LaLobowym Przedszkolu Integracyjnym przy ul. Beskidzkiej 30 c. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań aby Wasze dziecko rozwijało się, bawiło, nawiązywało relację i chętnie przychodziło do LaLoby.
W tygodniu otwartym wybierz zajęcia dla siebie – zarezerwuj, zaproś zaprzyjaźnione dziecko, sąsiadkę, koleżankę.
Dauna 113
poniedziałek 7.10
16:30 Hopsasanki
od 1,5 do 4 lat – 45 min/ 90 min
środa 9.10
9:30 Hopsasanki
od 1,5 do 4 lat – 45 min
czwartek 10.10
9:30 Hopsasanki
od 1,5 do 4 lat 45 min/ 90 min/ 135 min
14:30 Sensorki
dla dzieci 3 – 6 m-cy
15:30 Przytulanki
dla dzieci 6 m-cy – 1 rok
16:30 Wygibasy
dla dzieci 1-2 lat z rodzicami
17:30 Balet
dla dzieci 2,5-4 lat
Beskidzka 30C
poniedziałek 7.10
16:30 Rozwijanki
Zajęcia rozwojowe dla dzieci z rodzicami 3-5 lat
wtorek 8.10
17:30 Taniec nowoczesny
zajęcie taneczne dla dzeci 4-6 lat
środa 9.10
16:30 Hopsasanki
od 1,5 do 4 lat
17:30 Motorki
Zajęcia wspierające motorykę małą i dużą 3-6 lat
czwartek 10.10
16:30 Logorytmika
zajęcia rozwojowe dla dzieci 2-4 lat
Data
07.10.19 – 11.10.19
Miejsce
LaLoba Care&Activity
Beskidzka 30C, Kraków
Dauna 113, Kraków
Cena
5,-
Organizator
LaLoba Care&Activity
Kontakt
tel. 12 307 33 30
tel: 570577677
recepcja@laloba.pl
Opisy zajęć
Rozwijanki NOWOŚĆ!
Cykl zajęć senso-plastycznych, przeznaczonych dla dzieci od 3 do 5 roku życia.
Sensoplastyka wpływa na rozwój kreatywności oraz twórczego myślenia. Dodatkowo wspiera rozwój zmysłów oraz małej motoryki (praca dłoni). Zajęcia są przeznaczone dla dzieci oraz rodziców. Poprzez wspólne zabawy pogłębiamy kontakt emocjonalny dziecka z rodzicem oraz budujemy poczucie bezpieczeństwa. Zabawy sensoplastyczne prowadzone są na otwartej przestrzeni z wykorzystaniem różnych mas i produktów spożywczych takich jak: ryże, makarony, mąka, kasze, płatki itp.
Logorytmika NOWOŚĆ!
Zajęcia przeznaczone dla dzieci od 2 do 4 roku życia.
Zabawy logorytmiczne składają się z ćwiczeń muzyczno – ruchowych oraz słowno – ruchowych, w których ważną rolę odgrywa rytm. Logorytmika wyzwala aktywność i umożliwia odreagowanie napięć i negatywnych emocji. Również utrwala prawidłową artykulację, umuzykalnia, uwrażliwia, integruje i daje wiele radości. Zajęcia prowadzone są na otwartej przestrzeni z wykorzystaniem: muzyki, kolorowych chust, piłek, instrumentów itp.
Sensorki
Zajęcia rozwojowe dla dzieci (od 3 do 8 miesiąca) wraz z opiekunem
Zajęcia wspomagające i stymulujące wielozmysłowe poznawanie świata przez dziecko. Przeznaczone dla dzieci, które jeszcze nie przemieszają się. Na Sensorkach poprzez odpowiednie zabawy pobudzane są wszystkie zmysły malucha. Do zabaw użyjemy przedmiotów dostępnych w każdym domu.
Czas niemowlęcy to czas w którym dziecku większość zmysłów dopiero się wyostrza i kształtuje. Jest to też okres, w którym dominują u malucha zabawy manipulacyjne i sensoryczne. Niemowlaki odbierają bodźce, relacje, sytuacje całymi sobą- przez wszystkie zmysły. Sensorki będą więc dla malucha doskonałym czasem spędzonym na zabawie, która rozwija jego odczuwanie i wrażliwość, a dla opiekunów nauką rozwijających zabaw, które potem można kontynuować już w zaciszu domowym. Na zajęciach wykorzystane będą elementy ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne oraz integracji sensorycznej.
Prowadzące
Przytulanki
Zajęcia rozwojowe dla maluszków od 6 do 12 miesiąca życia wraz z opiekunem
Podczas zajęć rodzice nauczą się jak bawić się z maluszkiem, który dopiero ma przed sobą (albo jest w trakcie nauki tychże) siadanie, raczkowanie, chodzenie, pierwsze słowa. Nauczą się wspomagać swoją pociechę w rozwoju poprzez zabawę. Prowadząca pokaże proste i rozwijające zabawy dla maluszka oraz przybliży etapy rozwoju maluszka, omówi problemy, które można spotkać podczas pielęgnacji i wychowania maluszka. Zajęcia są też doskonałym czasem na poznanie innych mam, wymienienie się z nimi doświadczeniem. Zajęcia mają także na celu wspomaganie budowania dobrej więzi między mamą a dzieckiem oraz doświadczenia przez maluszka zabawy z rówieśnikami.
Na zajęciach wykorzystywana jest metoda Zabaw Fundamentalnych.
Prowadzące
Wygibasy
Zajęcia rozwojowe dla dzieci (1-2 lata) wraz z opiekunem
Celem zajęć jest spędzenie wspólnego czasu z dzieckiem na zabawach, które je rozwijają: wzmacniają jego ciało, doskonalą motorykę dużą i małą, stymulują rozwój wyobraźni, słownictwa oraz wspierają rozwojowi dobrej bliskości między rodzicem a dzieckiem. Rodzice poznają też wiele zabaw, które, dzięki temu, że bazują na rekwizytach znajdujących się w każdym domu, łatwo można je przenieść na grunt domowy. Dzieci będą mogły też spokojnie wejść w świat pierwszych kontaktów z rówieśnikami i zabawy animacyjnej.
Na zajęciach wykorzystujemy elementy Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Rytmiki E .J. Dalcroze oraz umuzykalnienia C. Orffa.
Prowadzące
Hopsasanki
Zajęcia rozwojowo-adaptacyjne dla dzieci w wieku 1,5 – 4 lat (zajęcia docelowo bez rodziców)
Hopsasanki są to zajęcia, które pomagają bezstresowo i bezboleśnie rozstać się maluszkowi z rodzicem oraz zaadaptować się w grupie rówieśników. Wykorzystywane są w tym celu ruch, muzyka i twórcze zabawy. w trakcie zajęć dzieci będą doskonalić sferę ruchową, manualną, plastyczną, zmysłową, poznawczą. Hopsasanki w wersji krótkiej (45 min) są zajęciami rozwojowymi dla maluchów. Z kolei uczęszczanie na wersję dłuższej (3 godziny) świetnie przygotowuje malucha na pójście do przedszkola.
Kiedy Twoje dziecko jest gotowe na takie zajęcia? Kiedy widać, że już rozumie co się do niego mówi i reaguje na to (samo nie musi mówić!) oraz gdy pojawia się w nim zainteresowanie innymi dziećmi.
Hopsasanki mają dwa cele: pomagają bezstresowo i bezboleśnie rozstać się maluszkowi z rodzicem oraz zaadaptować się dziecku w grupie rówieśników. Ważne! Nauczenie dziecka tych dwóch umiejętności jest niezbędnym warunkiem tego, by maluch dobrze czuł się w przedszkolu!
Pierwszy cel osiągany jest dzięki ścisłej współpracy prowadzącej zajęcia z rodzicem. Na pierwszych zajęciach rodzic jest wraz z dzieckiem na zajęciach i uczestniczy w nich aktywnie. Na kolejnych zajęciach jego rola sprowadza się tylko do siedzenia i oglądania zabawy dziecka, ewentualnie gdy zajdzie taka potrzeba- to do wspierania go. Kolejne etapy obecności rodzica to wyjście poza salę, bycie tuż za drzwiami. Następnie rodzic może już zejść na dół i tam oczekiwać aż maluch skończy zajęcia. Oczywiście ten rytm nie jest stały. Dzieci są różne, czasem potrzeba by rodzic dłużej uczestniczył z dzieckiem w zajęciach, a czasem już na drugich zajęciach może już wyjść poza sale. Najważniejsze jest, by dziecko cały czas miało poczucie bezpieczeństwa, by uczestnictwo w zajęciach nie było podszyte lękiem przed tym, że zostanie opuszczone przez rodzica. Chodzi o to, by dziecko poczuło się tak pewnie na zajęciach, by rodzica nie potrzebowało obecności rodzica obok siebie. Na Hopsasankch na bieżąco postawę dziecka prowadząca zajęcia omawia wraz z rodzicem. Drugi cel, czyli adaptacje między rówieśnikami prowadząca Hopsasanki realizuje poprzez zachęcanie (ale nie zmuszanie) do aktywności grupowych, na przykład takich jak taniec w kole, witanie się i żegnanie, dzielenie się zabawkami, przestrzenią do zabaw…
Na początku przygody z Hopsasankami zapraszamy dzieci na zajęcia krótsze. Potem, gdy rodzic wraz z prowadzącą stwierdzą, że dziecko jest oswojone z nową sytuacją, wtedy maluch może uczestniczyć w dłuższych, trzygodzinnych zajęciach.
3 godzinne Hopsasanki świetnie przygotowują one malucha na pójście do przedszkola. Są to zajęcia spokojniejsze niż krótkie Hopsasanki, ale posiadają większą ilość elementów, które wspomagają rozwój malucha. Zajęcia te bardzo akcentują relacje między dziećmi.
Ogólny plan 3 godzinnych Hopsasanek:
9.30-10.15 krótkie „Hopsasanki” (czyli zabawa z balonami, piłkami, zabawy taneczno-ruchowe, rysowanie, zabawy twórcze, „czarodziejski dywan”)
10.15-10.30 pierwszy piknik (wspólne jedzenie)
10.30-11.00 zabawy plastyczne, konstrukcyjne
11.00-11.30 zabawy taneczno- ruchowe
11.30-11.45 drugi piknik
11.45-12.00 swobodne zabawy
12.00-12.30 czytanie, oglądanie książek, słuchanie bajek, zagadki, pożegnanie
Na zajęcia 3 godzinne prosimy o przyniesienie jedzenia i picia dla malucha (prosimy również o zgłaszanie prowadzącej wszelkich nietolerancji pokarmowych dziecka) oraz (jeśli jest jeszcze taka potrzeba) pieluchy i ubranka na przebranie.
Prowadzące
Motorki
Zajęcia usprawniające rozwój motoryczny dla dzieci od 3 – 6 lat (zajęcia bez rodziców)
Zajęcia opierające się na programie Terapii Ręki, która ma za zadanie rozwinąć motorykę małą u dzieci, poprzez pracę z całym ciałem poprzez zabawę, ruch i ćwiczenia. Koncentrują się na pracy nad precyzyjnością ruchów rąk, zdolnością skupienia i utrzymania uwagi oraz usprawnieniem koordynacji wzrokowo- ruchowej. Zajęcia mają również na celu wsparcie rozwoju czynności samoobsługowych, komunikacyjnych, rozwiną umiejętności potrzebne do podjęcia obowiązków szkolnych, w tym pisania oraz poprawią zdolności pracy i zabawy w grupie.
Prowadzące
Balet
Zajęcia taneczne dla dzieci od 2,5 – 4 lat (zajęcia bez rodziców)
Zajęcia taneczno-ruchowe dla maluchów, które po raz pierwszy stykają się z tą formą tańca. Podczas zajęć dzieci są wprowadzane w podstawowe zagadnienia dotyczące tańca klasycznego, w charakterystykę jego ruchu. Poznają podstawowe pozycje, figury, ćwiczenia baletowe. Lekcje te zawierają także zabawy ruchowo-taneczne, które uczą dzieci koordynacji ruchowej, pamięci ruchowej i współpracy w grupie.
Prowadzące
Tańce Hulańce
Zajęcia taneczne dla dzieci w wieku 2 – 4 lat (zajęcia bez rodziców)
W czasie trwania tych zajęć wykorzystane i ukierunkowane zostaną naturalne chęci i zdolności dzieci do ruszania się, skakania, tupania, klaskania, wirowania w rytm muzyki. Powoli dzieci wprowadzone zostaną w początki nauki tańca, w poznanie podstawowych kroków i technik tańca z różnych miejsc na świecie. To także element integracji i przystosowania do współdziałania w grupie.
Prowadzące
Taniec Nowoczesny
Zajęcia taneczne dla dzieci w wieku 4-6 lat (zajęcia bez rodziców)
To świetny sposób, aby spożytkować energię twojego dziecka – taniec i zabawa w jednym. W czasie zajęć poznają współczesne style i techniki taneczne tj: funky, hip- hop, modern, a także elementy techniki klasycznej i podstawy tańców latynoskich.
Zajęcia tańca nowoczesnego , mają ogromny wpływ na rozwój psycho- ruchowy dziecka , na kształtowanie jego sylwetki i prawidłowej postawy ciała.
Oprócz ćwiczeń, grupa wykonuje także układy taneczne które wymagają skupienia, przez co wzmacniają swoją pamięć motoryczną. Dzieci uczą się przede wszystkim współistnienia w grupie i czerpania radości z aktywnych zajęć.
Prowadzące
Zabawy z Tatą
Warsztaty rozwojowe dla dzieci 1-6 lat wraz z tatusiami
Warsztaty oparte są na Pedagogice Zabawy, Zabaw Fundamentalnych i zagadnieniu Rodzicielstwa przez zabawę. W trakcie ich trwania dzieci będą się świetnie bawić, a Tatusiowie nauczą się jak za pomocą prostych rekwizytów i pomysłów uczynić zabawę dla swojego malucha atrakcyjną i rozwijającą.