Loading...

Otwórz się na nowe doświadczenia i umiejętności. Zastanawiasz się, co może dać Ci praktyka Jogi?
Odprężenie, relaks, redukcję stresu, wyciszenie, radość z aktywności, poczucie spełnienia i równowagi.
Czy nie tego właśnie potrzebujesz?

Być może już od dawna chciałaś nauczyć się podstawowych pozycji, zwanych asanami i odkryć dobroczynny wpływ tej aktywności na ciało i umysł. Teraz masz taką możliwość! Weź udział w naszym wyjątkowym Kursie Jogi dla początkujących, który pozwoli Ci w uporządkowany i bezpieczny sposób rozpocząć praktykę i cieszyć się nią na regularnych zajęciach.
W ciągu 8 tygodni Kursu Wstępnego Nauczycielka szczegółowo przejdzie przez podstawy poniżej opisanych pozycji, co umożliwi Wam kontynuację praktyki w grupach ogólnych.
Kurs Jogi dla początkujących przeznaczony jest dla osób, które do tej pory nie praktykowały jogi lub miały z jogą bardzo ograniczony kontakt.

Program kursu

  1. Pozycje Stojące
    Dzięki nim, przywitacie się z Waszym ciałem. Wasze ręce i nogi, nadgarstki, kostki, kolana, staną się Waszymi przewodnikami ku wnętrzu.
    Mają one na celu aktywację, poprawienie postawy, rozwinięcie poczuciu równowagi i koordynacji oraz integracji ciała.
  2. Pozycje siedzące
    Dzięki nim uzyskuje się swobodę w pośladkach kolanach, pachwinach, kostkach i stopach. Akcentuje się wydłużanie i wzmacnianie mięśni kręgosłupa.
  3. Skłony
    Prawidłowe wykonywanie skłonów wycisza i relaksuje. I regeneruje. Są zbawienne przy problemach z dolnymi partiami kręgosłupa.
  4. Wygięcia
    W kursie przygotowującym do praktyki dalszej wprowadzona zostanie pozycją, która pomoże uczestnikom bezpieczną praktykę bardziej zaawansowanych wygięć w przyszłości. Pozycje z tej grupy stymulują nadnercza, wzmacniają mięśnie kręgosłupa.
  5. Pozycje odwrócone
    Asany z tej grupy dodają odwagi do stawiania czoła przeciwnościom codziennym troskom.
    Stymulują przysadkę i tarczycę i utrzymują równowagę hormonalną -szczególnie ważne dla kobiet.
    Przedstawione zostaną zasady bezpiecznego wchodzenia i wychodzenia z pozycji: Stania na Głowie oraz Świecy.
  6. Pozycje regeneracyjne i zalecane podczas menstruacji
  7. Jesteś wcześniej, nie wiesz co ze sobą zrobić czekając na początek lekcji?
    Każda z Was dowie się, w jaki sposób układać pomoce na początek lekcji tak, aby samodzielnie móc zająć pozycję regeneracyjną i wprowadzić ciało i umysł w zalecane rozluźnienie i wyciszenie.

Prowadząca

Alicja Wawrzynek
Instruktorka Jogi B.K.S. Iyengara i Aerial Jogi

Z wykształcenia religioznawca, ze zdrowego trybu życia uczyniła religię. Sport uwielbia od dziecka. Szczególnie jogę, gimnastykę akrobatyczną i trening funkcjonalny. Po latach poszukiwań idealnej formy aktywności fizycznej trafiła na Jogę Iyengara i wpadła po uszy. Od ponad 8 lat pozostaje wierna tej metodzie, wiedzę pogłębia na kursie nauczycielskim pod okiem Romka Grzeszykowskiego. Entuzjastyczna, życzliwa, chętna do pomocy.

Czas trwania: 16 zajęć = 8 tygodni
16.11.2022-11.01.2023
Terminy: poniedziałki 18:00 i środy 18:30 (16.11., 21.11., 23.11., 28.11., 30.11., 5.12., 7.12., 12.12., 14.12., 19.12., 21.12., 28.12., 2.01., 4.01., 9.01., 11.01.)
Cena 399 zł
Wymagana zaliczka przy zapisie: 100 zł

Masz pytania?

    Kup online w naszym sklepie:

    Data
    16.11.2022-11.01.2023

    Miejsce
    LaLoba Care&Activity
    Beskidzka 30C, Kraków

    Cena
    399 zł

    Pytania i rezerwacje
    tel. +48 570 577 677
    recepcja@laloba.pl

    Ważne!
    Ostatni posiłek spożywamy co najmniej na 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć!
    Z uwagi na wykonywanie pozycji odwróconych, u osób z problemami zdrowotnymi (m.in. choroby oczu, zatok, przebyte operacje, skłonność do omdleń), zalecamy konsultację z lekarzem przed przystąpieniem do kursu.

    Masz pytania?