Możesz uczyć się jogowej praktyki, zanim zaczniesz swój dzień!

Rusza Poranny Kurs Jogi dla początkujących.
Nie ma nic piękniejszego i przyjemniejszego dla ciała i umysłu, jak poranna praktyka na macie. Chcesz poznać na czym polega praktyka Jogi, nauczyć się jej podstawowych pozycji, zwanych asanami, odkryć dobroczynny wpływ tej aktywności?

Weź udział w naszym wyjątkowym porannym Kursie Wstępnym, który pozwoli Ci w uporządkowany i bezpieczny sposób rozpocząć praktykę i cieszyć się nią na regularnych zajęciach.
W ciągu 8 tygodni Kursu Wstępnego Nauczycielka szczegółowo przejdzie przez podstawy poniżej opisanych pozycji, co umożliwi Wam kontynuację praktyki w grupach ogólnych.
Kurs Jogi dla początkujących przeznaczony jest dla osób, które do tej pory nie praktykowały jogi lub miały z jogą bardzo ograniczony kontakt.

Prowadząca

Alicja Wawrzynek
Instruktorka Jogi B.K.S. Iyengara

Z wykształcenia religioznawca, ze zdrowego trybu życia uczyniła religię. Sport uwielbia od dziecka. Szczególnie jogę, gimnastykę akrobatyczną i trening funkcjonalny. Po latach poszukiwań idealnej formy aktywności fizycznej trafiła na Jogę Iyengara i wpadła po uszy. Od ponad 8 lat pozostaje wierna tej metodzie, wiedzę pogłębia na kursie nauczycielskim pod okiem Romka Grzeszykowskiego. Entuzjastyczna, życzliwa, chętna do pomocy. Uzależniona od muzyki, książek, podróży i kupowania artystycznej biżuterii.

Plan kursu

  1. Pozycje Stojące
    Można powiedzieć że dzięki nim, przywitacie się z Waszym ciałem. Wasze ręce i nogi, nadgarstki, kostki, kolana, staną się Waszymi przewodnikami ku wnętrzu.
    Mają one na celu aktywację, poprawienie postawy, rozwinięcie poczuciu równowagi i koordynacji oraz integracji ciała.
  2. Pozycje siedzące
    Dzięki nim uzyskuje się swobodę w pośladkach kolanach, pachwinach, kostkach i stopach. Akcentuje się wydłużanie i wzmacnianie mięśni kręgosłupa.
  3. Skłony
    Prawidłowe wykonywanie skłonów wycisza i relaksuje. I regeneruje. Są zbawienne przy problemach z dolnymi partiami kręgosłupa.
  4. Wygięcia
    W kursie przygotowującym do praktyki dalszej wprowadzona zostanie pozycją, która pomoże uczestnikom bezpieczną praktykę bardziej zaawansowanych wygięć w przyszłości.
    Pozycje z tej grupy stymulują nadnercza, wzmacniają mięśnie kręgosłupa.
  5. Pozycje odwrócone
    Asany z tej grupy dodają odwagi do stawiania czoła przeciwnościom codziennym troskom.
    Stymulują przysadkę i tarczycę i utrzymują równowagę hormonalną -szczególnie ważne dla kobiet.
    Przedstawione zostaną zasady bezpiecznego wchodzenia i wychodzenia z pozycji: Stania na Głowie oraz Świecy.
  6. Pozycje regeneracyjne i zalecane podczas menstruacji
Czas trwania: 16 zajęć = 8 tygodni
Terminy: wtorki i czwartki godz. 7:30-8:30
Wymagana zaliczka przy zapisie: 100 zł

Lekcja pokazowa przed kursem

Już 8 marca rusza 8-tygodniowy Poranny Kurs Jogi dla początkujących! Na Waszą prośbę, uruchamiamy wydanie poranne, dla Wszystkich tych, które nie mogą uczestniczyć w kursie wieczornym lub chcą zacząć dzień od jogowej praktyki. Może tym razem i Ty się zdecydujesz? Chciałabyś rozpocząć naukę praktyki Jogi? Być może masz obawy, czy to odpowiednia aktywność dla Ciebie i czy sobie poradzisz? Zrobimy wszystko, by rozwiać Twoje wątpliwości! Zapraszamy Cię na zajęcia wprowadzające, podczas których nauczycielka Alicja Wawrzynek, opowie o programie kursu i pokaże, jak wygląda nauka praktyki Jogi. To spotkanie z Jogą, to czas na wykonanie pierwszych asan, poznanie jogowego sprzętu i zadanie wszystkich nurtujących pytań.

Na matę zapraszamy Cię 3 marca (czwartek) o godz. 7:30.
Na zajęcia wymagana jest rezerwacja miejsca.
Wstęp na zajęcia: 5 zł

Masz pytania?

    Data
    8.03 – 28.04.2022
    wtorki i czwartki
    godz. 7:30-8:30

    Miejsce
    LaLoba Care&Activity
    Beskidzka 30C, Kraków

    Cena
    399 zł

    Pytania i rezerwacje
    tel. 570 577 677
    recepcja@laloba.pl